Peter Hendriks

Goede voorlichting, snelle verzending en alles klopt.

Rien van Loon

Snelle levering en goed verpakt.

albertus van embden

Besteld en de volgende morgen om 9 uur gebracht. Geweldige service en veel goedkoper dan ergens anders.

AdG

Vooral de uitvoerige informatievoorziening en snelheid van reageren waren boven verwachting. Een voorbeeld voor vele andere internetbedrijven!

A. Hoogerbrugg

Accu,s zijn goed snelle correcte levering, ga zo door!

Eileen mooney

Ik heb nu voor de eerste keer iets besteld maar alles verliep uitstekend, ik zou zeker nog een keer bestellen

steve ferris

Snel aflevering, alles zoals het hort

jordi

Accu besteld en terug gestuurd ivb met defect

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Jordi, we stellen je feedback zeer op prijs!
Bedankt voor je review Jordi, we stellen je feedback zeer op prijs!
We konden ons niet vinden in je opmerkingen dus we hebben direct telefonisch contact met je opgenomen. Bij elke stap van een garantie-afhandeling sturen we een e-mail maar het blijkt dat je geen e-mails van ons ontvangen hebt. Waarschijnlijk zijn onze e-mails bij de spam terecht gekomen of had je een verkeerd emailadres opgegeven bij je klantgegevens.
Het berust dus in ieder geval op een misverstand. We wensen je veel plezier van de nieuwe accu en graag tot een volgende keer.

H.A. van Amstel

Prima, snelle levering

Bart Sturkenboom

Snelle levering, maar bij verwarring over garantievoorwaarden zeer beperkt in informatie en slechte reactie in after sales.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent over onze aftersales. We proberen dit altijd zo goed mogelijk te doen.
Helaas had u...
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Helaas had u de garantiestickers van de geheugenmodules gehaald. De stickers met daarop de tekst "Warranty void if removed" zijn nodig omdat hierop ook het serienummer van het geheugen staat. Met deze informatie kunnen we controleren wanneer het geheugen is aangekocht en kunnen we garantie claimen bij de fabrikant.
Zonder deze garantiestickers is het onmogelijk om na te gaan waar het geheugen vandaan komt.