B.Kamp

Geweldige service, Accu besteld om 14.00 uur, volgende ochtend om ca. 11.00 uur bezorgd, perfect !!!!

Harold Boer

Prima bedrijf. Enkele malen een accu besteld en altijd de voordeligste, vlotte en keurige aflevering binnen 2 a 3 dagen. Geen verzendkosten en het is mogelijk om het bestelde weg te laten zetten op... Prima bedrijf. Enkele malen een accu besteld en altijd de voordeligste, vlotte en keurige aflevering binnen 2 a 3 dagen. Geen verzendkosten en het is mogelijk om het bestelde weg te laten zetten op een plek die je zelf aangeeft. Dan rijdt de bodedienst ook niet voor niets en heb je zekerheid over de aflevering.

Alex

Duidelijke informatie op de website, goede prijs kwaliteit verhouding en prima klantenservice

Evert Verbeek

Bedrijven leer je het best kennen als er iets mis gaat met je product. Ik ben blij dat ik mijn product bij dit bedrijf heb gekocht. Accudienst laat zich niet kennen. Zoals ze mijn probleem hebben... Bedrijven leer je het best kennen als er iets mis gaat met je product. Ik ben blij dat ik mijn product bij dit bedrijf heb gekocht. Accudienst laat zich niet kennen. Zoals ze mijn probleem hebben opgelost,... tjah ik kan gewoon niet meer om Accudienst heen :-) Dank aan de Professionals!

Paul Kessels

Precies de accu die ik nodig had, vliegensvluug, de volgende dag al binnen.
Prima service, uitstekend advies.

pip

Van bestelling tot aflevering alles prima verlopen, een aanrader!

Fleury

Meerdere accu's besteld, altijd naar tevredenheid.

Stal Merenbroek

Prima service, alles keurig en snel ontvangen

Johan van den Hof

Korte levertijd, meestal al de volgende dag!