R.V. Leenstra

Dit was de eerste keer dat ik hier iets bestelde, maar het zal zeker niet de laatste keer zijn.

Jeroen van Lelieveld Fotografie

Heel goede ervaring gehad met Accudienst, de door mij bestelde accu voor mijn Toyota Aygo werd supersnel geleverd, helaas had ik een foutje gemaakt met de bestelling en paste de accu niet, toen... Heel goede ervaring gehad met Accudienst, de door mij bestelde accu voor mijn Toyota Aygo werd supersnel geleverd, helaas had ik een foutje gemaakt met de bestelling en paste de accu niet, toen naar de service dienst gebeld op vrijdag middag, en daar prima geholpen, juiste type was ook nog op voorraad, en werd de volgende dag ( op zaterdag) zonder kosten omgeruild. Prima service en beveel dit bedrijf dan ook van harte aan.
Koos van Lelieveld 09-09-2015

francis

Goede communicatie , veel vertrouwen , snelle levering !!!

Frans Dorst

Zeer goed bedrijf kan haast niet beter.

Peter Thijsen

Accu besteld, mar na een paar weken al kapot. Gemaild en binnen een paar uur een mailtje retour met de mededeling dat een nieuwe accu onderweg was. Oude hoeft niet eens retour. Dit noem ik een... Accu besteld, mar na een paar weken al kapot. Gemaild en binnen een paar uur een mailtje retour met de mededeling dat een nieuwe accu onderweg was. Oude hoeft niet eens retour. Dit noem ik een geweldige service, hulde.

H Kilic

Snel geleverd zoals opgegeven.

Vullings

Een goed bedrijf snelle levering en volgens afspraak

mark

Heels de verkeerde schroevendraaier ontvangen wacht nog op de juiste.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs. Fijn ook om te horen dat u ons bedrijf aanraadt.
Inmiddels hebben we contact met u gehad en in overleg hebben we ervoor gekozen dat u het volledige aankoopbedrag terug ontvangt. Dit is inmiddels overgemaakt naar uw rekening.
Onze excuses voor de verkeerde levering, dit had niet mogen gebeuren.
In de toekomst staan we graag weer voor u klaar!

Willy Drenthen

Eerste keer bij PhoneStore.nl besteld. Prima afhandeling. Ben zeer tevreden. Groet, Willy.

Peter

Voortreffelijk!