F. de Neijs

Helaas het geadviseerde geheugen werkte niet(overigens al derde bankje). Niet duidelijk is waarom het niet werkt. Echter er werd goed meegedacht, en het afhandelen van het retour sturen/geld terug... Helaas het geadviseerde geheugen werkte niet(overigens al derde bankje). Niet duidelijk is waarom het niet werkt. Echter er werd goed meegedacht, en het afhandelen van het retour sturen/geld terug verliep prima

leo

Goed geregeld, product goed, op tijd geleverd en op de voorafgesproken plaats!

Ted

De accu die ik heb besteld is snel geleverd en doet 't prima.

fergus gray

Snel, goedkoop. Super.

J.S. Kok

Varta accu was helaas binnen één jaar kapot. Maar weer een nieuwe besteld....

J Theuns

Zeer tevreden

Wil Stijfs

Hier valt niet veel over te schrijven er is maar een woord voor nodig maar wel groot geschreven GEWEDIG.

Zeevenhooven Air

Het bepalen van het juiste extra geheugen was zeer eenvoudig. Zelf voor de oude computer was het geheugen op voorraad. Verzending duurde iets langer dan gehoopt. Ik had immers om 17.45 uur besteld.... Het bepalen van het juiste extra geheugen was zeer eenvoudig. Zelf voor de oude computer was het geheugen op voorraad. Verzending duurde iets langer dan gehoopt. Ik had immers om 17.45 uur besteld. Maar is diezelfde dag niet verstuurd. Maar wel de volgende dag. Oude computer loopt nu met extra geheugen weer als een zonnetje.

Rob

Varta accu 95AH aangeschaft voor mijn Mazda 6 diesel

Kalverla.J.C.

Mijn accu van mijn BMW K1100LT gaf de "GEEST"...Ik ben op internet gaan zoeken naar een GEL accu voor mijn motor.. De accu die erin zat was een vloestof accu. Zo vond ik uw bedrijf. Toen was de... Mijn accu van mijn BMW K1100LT gaf de "GEEST"...Ik ben op internet gaan zoeken naar een GEL accu voor mijn motor.. De accu die erin zat was een vloestof accu. Zo vond ik uw bedrijf. Toen was de intentie om een Lithium Lion accu aan te schaffen. Zie onderstaand sterke punt van jullie bedrijf...waarom het uiteindelijk een Gel accu is geworden. De volgende dag werd die afgeleverd. Ik maak u een groot compliment. een geweldig bedrijf goede service...kortom voor iedereen die een accu nodig heeft een AANRADER.