G de Jonge

Super snelle levering en een goede prijs kwaliteits verhouding=aanrader.

Arne van Dijk

Top ervaring. Nadat ik per ongeluk een hoesje had besteld voor een iPhone 6+ ipv een iPhone 6 is dit naar melding snel aangepast en heb ik gewoon het juiste artikel thuis ontvangen.

Peter tijsma

Meer dan tevreden. Precies de accu die ik zocht. Was al naar de dealer geweest voor een advies. Bleek slecht advies. Jullie prijs/ kwaliteit is top! En binnen no-time aan huis bezorgd. Complimenten!

Jeepsolutions

De beste accu voor de beste prijs en dan nog thuisgebracht ook, geladen en al !!!

J Rietveld

Uitstekende ervaring ,goed product, snelle aflevering, maakt waar wat ze zeggen. Top.

R.nigg

Makkelijk bestellen en snelle levering !

jan

Ik ben heel tevreden over de orderbehandeling en de supersnelle levering op zaterdagochtend??

N. Termoshuizen

Met het programma van de site is goed te ontdekken wat voor geheugen er besteld moet worden. Twee geheugens sets besteld waarvan één verkeerd was geleverd. Via What apps is dit snel en correct... Met het programma van de site is goed te ontdekken wat voor geheugen er besteld moet worden. Twee geheugens sets besteld waarvan één verkeerd was geleverd. Via What apps is dit snel en correct geregeld. Het enige nadeel is met terug zenden dat we zelf de verzendkosten wat wij wel via track en trace gedaan hebben zelf moesten betalen. Verder niets anders dan lof over de levering.

Goed en makkelijk programma om je geheugen te bepalen wat je erbij kan zetten . Contact met bedrijf is heel goed voor verdere info en levering. Snelle levering.

Een antwoordnummer om als er iets fout gaat terug te sturen . Nu draait de consument op voor een fout van het bedrijf.
Bij andere bedrijven gaat het ook via een antwoordnummer en krijg je ook...
Bij andere bedrijven gaat het ook via een antwoordnummer en krijg je ook een ontvangst bewijs met code om je zending te bekijken.