Ellie

Snelle levering. De ene dag besteld, de volgende dag al in huis, super!! De goekoopste die ik kon vinden . Helemaal goed naturlijk.

Theo Breeuwer

Gewoon een perfect bedrijf. Binnen een dag een nieuwe accu in huis. En toen er een probleem ontstond ( door een fout van mij) is er onmiddellijk een goede oplossing bedacht.

Erik PRIËLS

Alles tot en met de levering was piekfijn.
Echter na minder dan 2 jaar, doet de batterij het niet meer.
Alles tot en met de levering was piekfijn.
Echter na minder dan 2 jaar, doet de batterij het niet meer.
Naverkoop reageerde snel en vriendelijk, doch na de batterij te hebben opgestuurd (€19), wordt ze getest en... stuk. Wordt NIET onder waarborg vervangen...
Batterij gekocht op 22 oktober 2013. Voor GOLDWING 1500 (1994).
Volgend schrijven richtte ik op 29 juli 2015, aan MAPP :
"Bij ontvangst heb ik deze in werking gesteld zoals dit wordt aangegeven in de gebruiksaanwijzing.
Tijdens de korte periode dat ik niet rijd (1,5-2 maand - winter), staat de motor zoals steeds vorstvrij gestald in onze garage.
Hij wordt dan aangesloten op een druppellader, PERFORMANCE CHARGER, van HEIN GERICKE.
Toen ik de motor dit jaar na een korte winterstop (februari 2015) trachtte te starten, was de batterij onvoldoende geladen? Dan maar opgeladen met een klassieke lader.
Doch sinds toen is de batterij als ik een paar (2-3) dagen niet heb gereden telkens ontladen. Aansluiten, tijdens deze korte onderbrekingen, aan de druppellader helpt dan niet.
De batterij houdt klaarblijkelijk zijn spanning niet lang meer bij.
En dit na minder dan 1,5 jaar gebruik."
Na de batterij opgestuurd te hebben, wordt ze getest en krijg ik de melding dat ze stuk is en dat dit niet onder waarborg valt?!
Vandaag (14 augustus '15) de vraag gesteld wat ik dan wel verkeerd zou hebben gedaan.
Ik wacht niet op antwoord om mijn ervaring met dit product en dienst te schrijven.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs. Fijn ook om te horen dat u erg tevreden was over de snelheid van levering en onze reactiesnelheid.
Na ontvangst van de accu hebben we deze...
Na ontvangst van de accu hebben we deze direct gemeten en de accu had toen nog maar 8,1V. Dit geeft aan dat de accu (lange tijd) te diep is ontladen, wat helaas buiten de garantie valt.
Misschien dat uw druppellader de accu 'overladen' of juist niet genoeg geladen heeft., aangezien het defect is ontstaan tijdens de winterstop.
Wij hebben de accu daarop met verschillende laders geprobeerd te reconditioneren en op te laden, helaas zonder het gewenste effect.
Hierdoor kunnen wij enkel vaststellen dat de accu te diep ontladen is geweest en de garantie hierdoor helaas vervallen is. Deze conclusie is later bevestigd door de importeur die de accu opnieuw getest heeft.
We hebben u een nieuwe accu met korting aangeboden om de pijn enigszins te verzachten.
Vanzelfsprekend hadden we u liever positief nieuws gegeven want dit is voor niemand leuk.

kees

Goed en snel geleverd

SG

Had op het laatste moment snel een accu nodig voor de volgende dag, gemaild of ze dit konden realiseren voor die tijd en kreeg snel reactie dat het geen probleem was. Accu besteld en had hem de... Had op het laatste moment snel een accu nodig voor de volgende dag, gemaild of ze dit konden realiseren voor die tijd en kreeg snel reactie dat het geen probleem was. Accu besteld en had hem de volgende dag netjes op tijd in huis!

Paul v/d Bogaart

Super geholpen tijdens telefonische gesprekken, zeer behulpzaam

Ger Bodde

Duidelijke website, snelle levering en een goed product!!!! Wat wil je nog meer!!

Campanile Hotel Amsterdam

Vriendelijke en snelle service

Walter Geeris

Zondag besteld, dinsdag einde dag gebeld of deze nog geleverd werd en toen bleek er niets bekend. Na wat telefoontjes over en weer bleek hij in het verkeerde depot te liggen........
Toen op de...
Toen op de woensdag de accu alsnog geleverd werd nam de koerier de kapotte accu met pijn en moeite retour, liever niet maar vooruit dan.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Spijtig om te horen dat er bij de levering vertraging is ontstaan, dit had niet mogen gebeuren.
We hebben uw accu direct verstuurd maar...
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
We hebben uw accu direct verstuurd maar de koerier heeft er een potje van gemaakt waardoor uw bestelling veels te laat is geleverd.
Uiteraard gaan wij onze koerier op aanspreken want dit is niet hoe het hoort.
De oude accu wordt nooit mee teruggenomen door de koerier, dit beloven wij ook niet. De oude accu kunt u inleveren bij uw gemeente of bij een willekeurige garage bij u in de buurt.
Inmiddels hebben we contact met u gehad om het een en ander door te spreken. Gelukkig geeft u nu aan tevreden te zijn met onze service. Voor het ongemak hebben we u nog een kleinigheidje toegestuurd. :-)

Jo van Buggenum

Snelle en correcte levering van gevraagd product ( motor accu) aanrader voor iedereeen,