Jeroen

Snelle levering en een goede prijs! Op vrijdag rond het middaguur besteld en de volgende dag in huis.

Edu

Super snel, zelfs op zaterdag wordt de accu afgeleverd !!

Sander

Op woensdag avond besteld en vrijdag op mijn werk afgeleverd zoals gevraagd!
Super service!

M. Meijer

Top, gister besteld, volgende dag in huis.

R Mullenders

Klantvriendelijk contact tijdens telefonische gesprekken, zeer behulpzaam

Kluin

Zeer snelle levering. Goed verpakt en duidelijke handleiding. Zeer zeker een aanrader voor één ieder!
Het zuur in de accu plaatsen zou iemand met 2 linker handen nog kunnen doen, dus daar hoeft men niet bang voor te zijn.
Ik zou één ieder die een accu wil bestellen en nog moet vullen, willen aanraden om na het vullen de accu minimaal nog 1 uur te laten staan zodat het zuur zich overal goed kan zettelen en dan (ook al is het in princiepe niet nodig) de accu nog een uurtje of 2 goed door laden, alvorens deze in de motor te plaatsen. Dit zal de accu zeker ten goede komen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw positieve review en erg fijn om te horen dat u ons aanraadt.
Bedankt voor uw positieve review en erg fijn om te horen dat u ons aanraadt.
De geleverde accu is zowel 18Ah(10h) als 20Ah(20h). Het getal wat achter het aantal Ampère-uur staat is dus erg belangrijk voor de meting. Dit geeft namelijk het aantal uren aan waarin de accu ontladen is. (<a href="http://www.accudienst.nl/h/468-waarom-staat-er-een-andere-capaciteit-ah-op-mijn-accu.html">Meer informatie hierover</a>).
Overigens krijgen wij alle technische gegevens direct aangeleverd van de fabrikanten. Het kan natuurlijk altijd dat hier een fout in ontstaat maar bij deze accu klopt het precies.
We wensen u nog veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer!

Gerrit Lieffering

Goede telefonische informatie en vlotte levering.

Menno

Eerste keer een bestelling gedaan bij Accudienst. Maar ik ben blij dat ik hun gevonden heb via Google. Ben goedkoper uit en woensdag bemerkte ik dat mijn accu stuk was en donderdag reed deze weer.

Giep Franzen

Zeer positief