marcel schalbroeck

Prima bedrijf die mijn geheugen wel kon leveren

Ik werd na mijn bestelling direct gebeld dat er ook een ander merk leverbaar was dan wat ik besteld had,deze zou ik dan eerder in huis hebben,uitleg was uitstekend.

Koos Aarts

Mijn ervaring met AccuDienst.nl is in een woord geweldig!
Vanaf advies tot en met de snelle levering.
Alles is perfect geregeld.

Jim Moolenaar

Dit bedrijf is geweldig, het geheugen werkt naar behoren op mijn Medion pc.
Het geheugen was binnen 1 dag geleverd.

Wim Lemson

Goede snelle service, flexibele bezorging

O. Oldebesten

Telefonisch contact gehad, werd op een prettige wijze te woord gestaan en geadviseerd
Het aanbevolen geheugen werkte, maar helaas niet met het al aanwezige geheugen
Het advies is hiermee...
Het aanbevolen geheugen werkte, maar helaas niet met het al aanwezige geheugen
Het advies is hiermee wel minder waardevol. Vlotte levering
Op de website had ik na de computercheck niet door dat via een F-toets precies dat geheugen werd afgebeeld dat compatibel was met mijn computer.

Vriendelijk telefonisch advies

Mij viel op de website niet direct op dat onderaan het geadviseerde geheugen kwam te staan
Vragen naar merk bestaand geheugen en daarover adviseren , wanneer nieuw geheugen gevraagd wordt

D. Munk

Ik had een nieuwe accu nodig voor mijn auto, en zocht een echt goede met een zo hoog mogelijke startstroom. Mijn keuze viel op een Varta Silver Dynamic accu. Ik heb toen de bekende leveranciers in... Ik had een nieuwe accu nodig voor mijn auto, en zocht een echt goede met een zo hoog mogelijke startstroom. Mijn keuze viel op een Varta Silver Dynamic accu. Ik heb toen de bekende leveranciers in de buurt afgebeld voor een prijsopgave. Ze vroegen allemaal meer dan €150, en niemand had hem op voorraad. Accudienst had hem wel op voorraad, en voor €102 werd hij de volgende ochtend aan huis bezorgd. Inbouwen stelde niets voor. Bizar, zo'n enorm prijsverschil!

Johannes van Leeuwen

AccuDienst.nl kon het type accu leveren dat een andere grote online acculeverancier niet leverde. 's Middags besteld, de volgende ochtend al in huis.

Wouters

Prima levering van de met zuur gevulde accu ( post NL doet dit soort verzendingen niet). Word zelfs op zaterdag geleverd! Even afstemmen en je weet precies hoe laat ze komen.

cleanplant

Eerste bestelling werd netjes en snel uitgevoerd,doordat de accu te breed was paste het niet ,bij telef navraag bleek dat er een ander type accu in moest ,kon snel geruild worden zonder problemen... Eerste bestelling werd netjes en snel uitgevoerd,doordat de accu te breed was paste het niet ,bij telef navraag bleek dat er een ander type accu in moest ,kon snel geruild worden zonder problemen ,goede sewrvice