haakmeester

Alleen maar positieve ervaringen.

a blom

Goede en nette levering
Top bedrijf

J.M. Branje

Snelle service, maar accu al na 1 jaar kapot, geen servicepunt in de buurt dus zelf afleveren of op laten halen, kosten 25 euro. zullen worden geretourneerd nadat is vastgesteld dat de fout... Snelle service, maar accu al na 1 jaar kapot, geen servicepunt in de buurt dus zelf afleveren of op laten halen, kosten 25 euro. zullen worden geretourneerd nadat is vastgesteld dat de fout inderdaad onder de garantie valt. Heb hierin geen vertrouwen, want de testen worden door hun verricht en is dus niet onafhankelijk. Ga er dus niet nogmaals 25 euro aan spenderen.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen uw commentaar zeer op prijs.
We vinden het erg jammer dat u bij voorbaat geen vertrouwen heeft in ons aftersales.
Er zijn diverse opties om een...
Bedankt voor uw review, we stellen uw commentaar zeer op prijs.
Er zijn diverse opties om een garantieaanvraag af te handelen. We zoeken altijd samen met de klant naar de meest geschikte. Als het inderdaad om garantie gaat dan maakt de klant nooit kosten. En zelfs als het geen garantie is dan proberen we onze klanten altijd tegemoet te komen.
Elke accu wordt inderdaad getest door ons maar daarna ook nog door de importeur.
En als daaruit een verrassende uitslag komt dan wordt de accu ook nog getest door de fabrikant zelf. Bij twijfel kiezen we altijd de kant van de klant, we vinden service erg belangrijk.
Jammer genoeg heeft u niet meer gereageerd op onze contactpoging. Heeft u nog vragen of opmerkingen dan staan we natuurlijk graag voor u klaar.

Longueville Kurt

Zeer snelle en correcte levering, echte aanrader.

Kris Marstboom

Uiterst gemakkelijk om de juiste accu te vinden door de zoekmachine met filters. Eens besteld, vlotte afhandeling met goede communicatie en uiterst snelle levering.

krite

Als je zoekt op Google naar de betreffende accu dan krijg je eerst een bedrag te zien van ongeveer 22,- euro.
Bestel je vervolgens dan wordt het ruim 29,- euro. Net zo duur als de rest van de aanbieders.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs. En fijn om te horen dat u ons aanraadt.
U geeft aan dat de bestelde accu voor € 22,00 op Google stond maar dit is onmogelijk. De prijzen op Google worden dagelijks bijgewerkt en de door u bestelde accu is nog nooit € 22,00 geweest.
Verder geeft u aan dat bestellingen voor 23:00 uur, de volgende dag geleverd zouden worden. Dit is bij ons echter niet het geval. Onze sluitingstijd voor orders is 18:00 uur.
Wellicht verwart u de bestelling bij ons met één van een ander bedrijf?
Jammer genoeg hebben we geen reactie van u mogen ontvangen van u op onze contactpogingen. Heeft u nog vragen of opmerkingen dan staan we uiteraard graag voor u klaar.

r.m. bolt

Directe telefonische reaktie op vraag over de benodigde accu. Mij werd na overleg aangeraden de goedkoopste te nemen omdat die voldoende moest zijn. Scheelde 50%. De volgende dag geleverd en... Directe telefonische reaktie op vraag over de benodigde accu. Mij werd na overleg aangeraden de goedkoopste te nemen omdat die voldoende moest zijn. Scheelde 50%. De volgende dag geleverd en voldoet goed. Top en dank. Aanrader

s van rossem

Snel en voordelig, super!!

Hedde

Goede informatie, snelle levering, niet duur, het kan echt

Sacha

Duidelijke site, prima product, scherp geprijsd, goede communicatie and last but not least een snelle verzending!