h.rogaar

Wel goed was iets verkeerd gegaan met levering maar is netjes opgelost

Greta

Goede service , alles vlot verlopen .

Des

Snelle Service ook het wijzigen van een leveringsadres kan, zelfs als de bestelling reeds bij de koerier ligt.
Uiterst tevreden met.

Peter Lunshof

Accudienst. nl is een 'aanrader', duidelijke web-site, gunstige prijs, vriendelijke service, snelle levering en product kwalitatief prima in orde, 5 sterren dus.

C.a. van Zetten

Maar een kleine bestelling gedaan , duidelijke website

Allereerst een handig adviesprogramma online. Vervolgens snelle en correcte afhandeling van bestelling!

hendrik rogaar

Blijkbaar in het noorden gaat het niet zo makkelijk .accu besteld . via e-mail wordt er bevestigd dat het morgen geleverd wordt geleverd wordt tussen 9.00 en 18.00 , hele dag heb ik dus gewacht maar... Blijkbaar in het noorden gaat het niet zo makkelijk .accu besteld . via e-mail wordt er bevestigd dat het morgen geleverd wordt geleverd wordt tussen 9.00 en 18.00 , hele dag heb ik dus gewacht maar geen accu .

Reactie Interngeheugen.com:

Beste heer Rogaar,
Beste heer Rogaar,
Het spijt ons dat uw bestelling niet op tijd geleverd is. De zending was door de koeriersdienst verkeerd gesorteerd. Hierdoor is uw bestelling niet op zaterdag geleverd maar pas na het weekend. We kunnen ons goed voorstellen dat u teleurgesteld bent in de snelheid van leveren. Onze excuses voor het ongemak, dit is niet de service die we nastreven.

Triple A Services

Zeer goede ervaring met gemak van website voor het kiezen van de juiste accu, prijs en levering. Heel tevreden en zal zeker in de toekomst weer bij accudienst.nl bestellen.

B.J. Weurding

Mijn accu defect van mijn camper net voordat we op vakantie gingen. Dus snel op zoek naar een accu leverancier bij mij in de buurt voor twee accu's (start + camper). Niets gevondenin de buurt waar... Mijn accu defect van mijn camper net voordat we op vakantie gingen. Dus snel op zoek naar een accu leverancier bij mij in de buurt voor twee accu's (start + camper). Niets gevondenin de buurt waar ik op snel voor het begin van het weekend terecht kon. Bij toeval op deze site terecht gekomen en accu vergeleken qua prijs/kwaliteit. Omdat ik toch een accu snel nodig had toch voor het eerst een accu bestelt via het internet en verbaast over de snelle service en redelijk prijs. Op vrijdagmiddag bestelt, dus ik had het maandag pas verwacht. Tot mijn verbazing vrijdag avond al een bericht dat het zaterdag geleverd werd. Perfect....kon ik het rustig zonder stress inbouwen en de reis op maandag beginnen.