Bert

Een product ontvangen wat defect bleek, zeer snelle communicatie gehad via email en en nieuw werkend product werd snel verzonden.
Zeer tevreden over de afhandeling!

Wim Van Puyvelde

Prima service ,gisteren besteld ,vandaag geleverd.

Paul de Reus

Een echte aanrader! op alle punten een verdiende 10. Chapeau!

Peter Kruiswijk

Alleen maar goed

Klaas Hofstee

Snelle en prima levering na bestelling op de overzichtelijke site. Volgende keer weer bij Accudienst

Dick Meeldijk

Ik heb een accu besteld en die werd mooi op tijd geleverd. Ik had aangegeven dat deze ook bij mijn buren bezorgd mog worden . De accu bleek bezorg op een ander adres dan dat vermeld stond op het... Ik heb een accu besteld en die werd mooi op tijd geleverd. Ik had aangegeven dat deze ook bij mijn buren bezorgd mog worden . De accu bleek bezorg op een ander adres dan dat vermeld stond op het briefje in mijn brievenbus. Gelukkig waren die bewoners zo vriendelijk om dat accu (van 15 kg) bij mij te komen brengen. Eind goed al goed.

J.Weeda

Positieve indruk.
Redelijke prijzen.
Snelle afhandeling

Rogier Linterman

Duidelijke website met goede info. Dan ook nog eens goedkoop en super orderstatus. Kijk hier heb je dus wat aan. En ook geleverd op zaterdag!
Super want mijn volgende accu bestel ik hier ook!

J Leenen

Overzichtelijke site , gemakkelijk zoeken mbv kenteken ingeven , type etc en supersnelle levering !!

Kuiper

Ervaring hoewel kort is zeer positief