Peter Ruysch

Super handige site voor een nieuwe accu. Kenteken intikken en voila! Goede relevante productinformatie. Levering de volgende dag (handig dat je aanwijzingen voor de aflevering kunt opgeven!). En... Super handige site voor een nieuwe accu. Kenteken intikken en voila! Goede relevante productinformatie. Levering de volgende dag (handig dat je aanwijzingen voor de aflevering kunt opgeven!). En elke stap netjes per e-mail bevestigd!

Roeland

Ik heb een Exide Gelaccu besteld. Deze was gewoon het voordeligst bij Accu Dienst.
Op de juiste dag bezorgd maar helaas werd er door het koeriersbedrijf "tussen 9:00 en 18:00 uur bezorgd" gemeld. Daar heb je dus niet veel aan om de rest van je vrije dag te plannen.
Verder prima service.

Louis Stroomer

Snelle levering, geen problemen met de accu (het was de goedkoopste die ik kon vinden en toch nog twee jaar garantie!). Kortom, volgende keer weer!

w van ganswijk

Een nieuws is goed nieuws.
er is nooit gedonder

armand bouwmans

Uitstekend

Boersma

Was op tijd en netjes afgeleverd

wessel

Prima service, product is doorgestuurd naar mijn buitenlands adres, zonder enige extra kosten, product ( accu leica M9 ) is kwalitatief gelijk aan origineel, dit voor een fractie van de prijs.

H.J.

Snel en goed, behalve de ontbrekende verpakking van de accu (die bij de buurvrouw in de gang werd gezet, tegen de afspraken)

de Smit

Geweldig snelle levering voor een mooie prijs, complimenten, ga zo door!!!!

Dortmans

Goede en vlotte afhandeling voor goede prijs