k van zon

Scherpe prijs met goede service

W. |Moest

Bijzondere en prettige ervaring, en beresnel

S. De Waal

Alles uitstekend! Ik had een telefonische vraag en die werd in notime deskundig beantwoord. Geen semi "deskundige", maar gewoon iemand die wist waar hij het over had en dat begrijpelijk uitlegde.

Asief

Duidelijke site, gunstige prijs, snelle levering!
Duidelijke site, gunstige prijs, snelle levering!
Bestelling geplaatst zonder een account aan te maken, daarna duidelijk per mail en sms op de hoogte gehouden van de status, gewoon zoals het hoort!

Goosen J.F.

Sneller dan het licht! Ongekend goed!

Active Drive

Snelle levering en kwalitatief goed product

Auke Bosgraaf

Je hoort zoveel klachten over internet bestellen dat je soms denkt zal ik het doen.
Nou ik heb het bij dit bedrijf gedaan en ik heb de bestelling geplaatst en vooraf betaald en het was er al een dag later.
Dikke pluim. en ook nog goedkoop ook ,orginele accu en ik heb een moeilijke auto Chrijsler Sebring Amerikaan
met voorpolen en schroefen in de accu het was metteen goed.
Mij hebben ze als vaste klant,ik heb zelf de dealer gesproken en was prima.
ook mijn vragen werden goed en netjes beantwoord .
Bedankt voor de goede sevice,ik vertel het anderen ook .

J. Feitsma

Fout!! Ik had de houder besteld voor de iPhone 6 Plus i.p.v. de 6. Dus paste hij niet. Mocht hem gewoon terugsturen. Fantastisch. Wat een bedrijf. Wat een service. Nu even afwachten hoe je juiste... Fout!! Ik had de houder besteld voor de iPhone 6 Plus i.p.v. de 6. Dus paste hij niet. Mocht hem gewoon terugsturen. Fantastisch. Wat een bedrijf. Wat een service. Nu even afwachten hoe je juiste houder gaat bevallen. Maar het bedrijf kan voor mij niet meer stuk.

Tom Brons

Bestelling netjes en volgens opgave afgeleverd. Geen enkel probleem gehad.

P Greijmans

Gemak dient de klant.
Accu kapot. Balen! Even gegoogeld en op de site van AccuDienst gekomen.
Gemak dient de klant.
Accu kapot. Balen! Even gegoogeld en op de site van AccuDienst gekomen.
Eerst het type motor invullen en dan kiezen uit een lijst van accu's, met omschrijving van voor- en nadelen erbij!
Kiezen, doormailen, afrekenen. Binnen een paar dagen de accu thuis, met duidelijke instructie. Kijken of de accu past, bijgeleverd zuur er in (zorg wel dat je een fijn trechtertje bij de hand hebt). Nog even aan de druppelaar en rijden maar weer!