R Verdonschot

Snelle levering, goede producten, scherpe prijs. Meer moet dat niet zijn, geen poespas.

Roeween Treep

Ik koop nu al vele jaren via internet geheugen chips (RAM). Heh deve altijd de volgende dag ontvangen en nog nooit terug hoeven te sturen, omdat ze altijd perfect waren. Goede service, goete... Ik koop nu al vele jaren via internet geheugen chips (RAM). Heh deve altijd de volgende dag ontvangen en nog nooit terug hoeven te sturen, omdat ze altijd perfect waren. Goede service, goete kwaliteit.

Hans de Groot

De orders worden correct en netjes en binnen een dag geleverd kijk en daar worden we vrolijk van.

Dennis Gaehler

"Goed bezig" is de slogan van AccuDienst.nl en inderdaad "Goed bezig"! Heldere website, volop keuze voor iedere beurs, razendsnelle levering. Wat wil je nog meer? GOED BEZIG !

Ivo van Steen

Ik heb geen slechte ervaringen met accudienst.

K van Ham

Accu besteld voor mijn moeders auto
Volgende dag netjes geleverd en direct weer starten Prima service

M.Nijskens

Prima en snelle levering, ook is de levering goed te volgen

Ton Nijkamp

Groot assortiment, overzichtelijke website. De Hawker Odyssee PC680 die ik in februari voor mijn BMW R80/7 gekocht had, was helaas binnen 4 maanden kapot. De aftersales is duidelijk en correct, na... Groot assortiment, overzichtelijke website. De Hawker Odyssee PC680 die ik in februari voor mijn BMW R80/7 gekocht had, was helaas binnen 4 maanden kapot. De aftersales is duidelijk en correct, na invullen van een MRA webformulier heb ik de accu opgestuurd en binnen een week had ik een nieuwe accu al in huis.