Ivo

Per ongeluk een te grote accu besteld. Door accudienst gratis een andere gekregen die wel in mijn auto past. Snelle en goede service!

Mike van der Will

Shit, accu kapot,....waar haal ik zo snel een nieuwe vandaan. Had afgesproken om te gaan toeren met de motor. Kwam op deze site en de accu( Exide Moto Gel accu 12V 19Ah(20h) G19 185x80x170x170) was... Shit, accu kapot,....waar haal ik zo snel een nieuwe vandaan. Had afgesproken om te gaan toeren met de motor. Kwam op deze site en de accu( Exide Moto Gel accu 12V 19Ah(20h) G19 185x80x170x170) was leverbaar tegen een mooie prijs.
Besteld, betaald en in een record tijd in huis, gebruiksklaar. GEWELDIG BEDANKT. Toerrit was heerlijk :):):)

atelier de Mollenwaard

200 procent tevreden. AccuDienst is een bedrijf waar je op kunt vertrouwen. Goed advies,snelle levering en correcte afhandeling! Een pluim waard!

Autodemontagebedrijf M.J. Rutte

Prima aftersales en product snel in huis!

Prima aftersales en product snel in huis!

Harry Benard

Alles staat goed aangegeven op de site om de juiste accu te vinden en na telefonisch gesprek nog een goed advies voor langer plezier van accu. Ook een super snelle bezorging.

A. Tedjai

Helemaal top en een complete service, merk, prijs en bezorging is 100 % in orde

johnny

Geachte Heer,Mevrouw

Bij deze wou ik u laten weten dat ik het geheugen voor mijn computer heb ontvangen.
Vorige week 12 juni besteld en vandaag 20 juni in huis,Keurig verpakt...
Geachte Heer,Mevrouw

Vorige week 12 juni besteld en vandaag 20 juni in huis,Keurig verpakt afgleverd door PostNL maar vooral omdat jullie dit geheugen niet zelf op voorraad hadden liggen, maar op het centrale magazijn toch snel geleverd.
Daarom mijn complimenten voor de snelle betaling,service,en aflevering, helemaal TOP dik in ordeEmoji
Mijn computer loopt weer als een trein met dit extra geheugen.
Voor in de toekomst mocht ik weer wat nodig hebben,dan zal ik zeker niet aarzelen weer bij jullie te bestellen.
Een tevreden klant.

Mvg,

John

Ron Klug

Goede communicatie, goede service en snelle levering.

Camping de Bunder

Hier mag je van echte service spreken , Ik had een probleem met mijn motor accu , dus bellen , nu zitten wij niet zover van Epe maar toch , kreeg direct te horen ik moet toch nog op pad ik breng de... Hier mag je van echte service spreken , Ik had een probleem met mijn motor accu , dus bellen , nu zitten wij niet zover van Epe maar toch , kreeg direct te horen ik moet toch nog op pad ik breng de accu wel even langs !! Echt super en perfect !! Thnx