H Etten

Perfect, ik kan niet anders zeggen.

Gewoon super snel geleverd, compleet en duidelijke instructie.

Ben van Riel

Goede keuzemogelijkheid en prima informatie op de site. Status van bestelling goed te volgen.

LJ vd Leemkolk

Prima afhandeling. Niets te klagen.

Peer

Perfect, ik kan niet anders zeggen.

Bezorgdienst Meppel

Snel geleverd en doet wat het moet doen, al blijft het link om spullen onverzekerd in een envelop te stoppen.

Duidelijke site, makkelijk bestellen.

Risico verzending ligt bij klant, dit zou duidelijker vermeld kunnen worden.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw positieve review, we stellen dit zeer op prijs!
Bedankt voor uw positieve review, we stellen dit zeer op prijs!
Het risico van het transport, van ons naar de klant, ligt altijd bij ons. Wij moeten zorgen dat het goed aankomt bij u. Mocht er onverhoopt iets mis gaan met een zending dan lossen wij dit uiteraard snel op. Gelukkig is het in dit geval niet nodig geweest. :)
We wensen u veel plezier van uw bestelling een graag tot een volgende keer!

Susanne

Eigenlijk kan ik niet meer dan alleen goeds schrijven over Phonestore. De levering is snel en het product is netjes verpakt. Ik vind de website zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Wat wil je... Eigenlijk kan ik niet meer dan alleen goeds schrijven over Phonestore. De levering is snel en het product is netjes verpakt. Ik vind de website zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Wat wil je nog meer? Oh ja, de nfc-tags die ik besteld heb, die werken perfect. Ook heb ik 2 vrienden deze site aanbevolen die hier inmiddels ook hun producten hebben besteld. super

A.J.Oost

Onverwacht snel geleverd.

Rijwielhandel Jos de Koning

Aanrader, goede uitleg- goede site-Snelle service.
Prima product en goedkoop.
Rijwielhandel Jos de Koning.

Rick Viets

Voor het eerst online een accu besteld, perfect geregeld! Om 15:15 uur nog gebeld en de volgende morgen om 09:00 uur was de accu er al en op een afgesproken plek neergezet!

van sluijs

Duidelijke site, grote keus en snel geleverd.