DIRKBOUW CV

Eindelijk een bedrijf met betaalbare prijzen voor de accu's. daarnaast snelle levering en duidelijke website. KLASSE!!

Frank

Goede informatie, transparant, klantgericht, efficiënt.

Ik vond de site eerst wat rommelig lijken en de design wat gedateerd ;-) maar bij nader toezien is de informatie voor de klant erg duidelijk. Ik vond vlot wat ik zocht dankzij de 'memory scanner' en... Ik vond de site eerst wat rommelig lijken en de design wat gedateerd ;-) maar bij nader toezien is de informatie voor de klant erg duidelijk. Ik vond vlot wat ik zocht dankzij de 'memory scanner' en de PC waarop ik dit schrijf draait reeds met het nieuwe geheugen. Zonder problemen.
Het bedrijf geeft een klantvriendelijke indruk - ik heb rondgekeken op de site en informatie mbt verkeerde leveringen, terugzendingen, garantie, enz. is duidelijk en relevant. Je weet vooraf wat je kan doen indien er iets mis gegaan is en dat geeft vertrouwen, wat toch belangrijk is bij online kopen. Op andere sites is dergelijke info niet altijd makkelijk te vinden (al dan niet bewust :-) ) .

Aanmaken van een gebruikers account is enkel mogelijk tijdens invoeren van een bestelling. Achteraf kan je geen account meer aanmaken.

Edward van Bakel

Ik ben uitermate positief hoe mijn bestelling is verlopen. Na het bestellen van 8 sd-kaartjes ontving ik niet datgene dat ik verwacht had. Heb hier slecht één e-mail voor hoeven sturen om het... Ik ben uitermate positief hoe mijn bestelling is verlopen. Na het bestellen van 8 sd-kaartjes ontving ik niet datgene dat ik verwacht had. Heb hier slecht één e-mail voor hoeven sturen om het probleem uit te leggen. Daarop ontving ik op de 1ste werkdag. Daarna kon ik de bestelling retourneren. Kortom, binnen 1 werkweek was de bestelling bezorgd, geretourneerd en opnieuw geleverd. Chapeau :) :) :)

R.E. Augustin

Via Google deze leverancier gevonden.
Prima snelle levering. Netjes verpakt en volgens afspraak geleverd.
Zal deze bij iedereen aanbevelen.

p. van valen

Via google gevonden. snelle correcte levering tegen een goede prijs

Claudia

Supersnel geleverd.
Zelfs rondom de Hemelvaart dagen!

Louis Verbraak

Via internet gevonden. Prima prijs / kwaliteit verhouding van het product.

Richard

AccuDienst.nl doet wat het moet doen. Snel het juiste product leveren tegen een goede prijs.

Huub

Prima als het nodig weer