henk mulder

Dit was mijn eerste bestelling via AccuDienst en zal zeker niet de laatste zijn

Hans Vogelsang

De goede accu voor mijn oude Kawasaki Z1000ST was zo gevonden en na bestelling in anderhalve dag geleverd .
Goed verpakt en een goede beschrijving. Kortom ben zeer tevreden.

Joep vanKempen

Gekocht: VMF VDC31M RECREATIE 12V 105Ah(20h) met accubak.
Scherpst gevonden prijs op internet. Snelle levering.
Mocht van de transporteur de doos met accu en bak niet open maken om te...
Gekocht: VMF VDC31M RECREATIE 12V 105Ah(20h) met accubak.
Scherpst gevonden prijs op internet. Snelle levering.
Mocht van de transporteur de doos met accu en bak niet open maken om te kijken of de accu nog heel was en niet lekte, voordat ik voor ontvangst getekend had. Toch open gemaakt en chauffeur zonder te tekenen, kwaad, vertrokken.

p. Portegies Zwart

Zeer goede service. Ik zocht een accu voor mijn BMW 1150 RT en had er een gevonden, eerst nog even gebeld om zeker te zijn dat dit de beste koop voor mijn motor zou zijn.
Dit werd bevestigt....
Dit werd bevestigt. Dus meteen de bestelling geplaatst.
En tot mijn grote verbazing werd ik vrij kort daarop meteen gebeld door de accudienst met de mededeling dat de bestelde accu niet meteen leverbaar was. En omdat het niet op de site stond heeft men aangeboden een zelfde accu maar dan een met metal mantel daarvoor in de plaats te sturen met de gratis haken.

Echt een top service, niet alleen dat ze mijn accu iets hebben geupgrade maar met name de snelle service en de snelle actie.
Echt top ik zou willen dat andere bedrijven ook zo zouden handelen daar word je als consument gelukkig van.

Ik kan iedereen aanraden om hier je accu te kopen en bel ze ook even op de service is perfect, ze denken echt met je mee.

Evert de Vries

Snelle levering top

Mattie Vandenberg

Dit was inmiddels mijn 2e bestelling hier. Prima prijs en vlotte levering, wat wil een mens nog meer.

S'jack Baten

Zeer positief.

Bryan

Ik heb de site via Google gevonden omdat ik opzoek was naar een nieuwe accu voor mijn alfa romeo gt accu, die de winter niet had overleeft ,
De site vertelde mij dat deze accu in mijn alfa...
De site vertelde mij dat deze accu in mijn alfa paste, samen met nog een paar accu's
. Voor deze accu waaren een aantal goede recensies op het internet. Dus wist dat deze Het werd.
Accu was in prima staat en ik kon hem
Gelijk in m'n auto stoppen( plug and play)
Ik kon weer rijden!

Franklin Niggebrugge

Veel nuttige informatie op de toegankelijke site om snel de juiste accu te vinden voor mijn auto op basis van je kenteken of gebruiksdoel. Ik heb een startaccu en een recreatieaccu besteld. Vanwege... Veel nuttige informatie op de toegankelijke site om snel de juiste accu te vinden voor mijn auto op basis van je kenteken of gebruiksdoel. Ik heb een startaccu en een recreatieaccu besteld. Vanwege het webshop keurmerk durfde ik wel vooraf te betalen ( weet maar nooit met al die nep sites ). Goede en directe feedback bij bestelprocedure. De volgende dag werd volgens afspraak bezorgd. Dit verliep vlekkeloos bij beide bestellingen.
Oordeel over after sales heb ik niet. Er staat een score omdat het reviewprogramma niet zonder kan.

Gebouwenzorg

Een bedrijf met bijzondere service. Zegt wat het doet, doet wat het gezegd heeft en vertelt ook dat het gedaan is. Nooit enige discussie , gewoon de klant is belangrijk. Voor altijd deze leverancier