Arjan

Scherp geprijsd en snelle levering

Sok

Ideaal bedrijf, je hoeft de deur niet meer uit, goed overzicht, dus altijd de goede accu en de volgende dag al weer geleverd. Ik ga voor een nieuwe accu de deur niet meer uit.

Wim

Makkelijke site, snel te bestellen en belangrijk volgens afspraak de volgende dag geleverd

Frank Lie Kie Sang

Goede snelle service en een uitstekende informatie status van de bestelling en levering

Sil

Goede snelle service en accu werkt direct.

Rachid

Goede webwinkel! Overzichtelijk, goed geprijsd tov concurrentie en zeer snel geleverd.

E. Zwart

Zoals altijd makkelijk keuze maken op web site en razendsnelle levering.

Buma

Kreeg gelijk de juiste informatie waar ik naar vroeg.
En volgende dag bestelling in huis. Heel vriendelijk en uiterst correct te woord gestaan door medewerker via de telefoon.
Kreeg gelijk de juiste informatie waar ik naar vroeg.
En volgende dag bestelling in huis.
Topbedrijf!!!

Witteveen

Na enige onduidelijkheid over het type accu wat ik nodig had zeer snelle en duidelijke reactie terug. Daarna bestelling gedaan en erg vlotte levering. Zeer goede service. Een voorbeeld voor andere... Na enige onduidelijkheid over het type accu wat ik nodig had zeer snelle en duidelijke reactie terug. Daarna bestelling gedaan en erg vlotte levering. Zeer goede service. Een voorbeeld voor andere webwinkels!

Pieter van der Kraats / Nextel

100% tevredenheid over de kwaliteit van de accu, productkennis en aftersales. Ik kan AccuDienst.nl zeker aanbevelen !