Pieter van der Kraats / Nextel

100% tevredenheid over de kwaliteit van de accu, productkennis en aftersales. Ik kan AccuDienst.nl zeker aanbevelen !

Jan van der Schee

De geleverde accu heeft wel plus- en minpunten, of beter gezegd plus- en minpolen, maar van het bedrijf heb ik alleen nog maar pluspunten ondervonden. De levering was precies één dag na de... De geleverde accu heeft wel plus- en minpunten, of beter gezegd plus- en minpolen, maar van het bedrijf heb ik alleen nog maar pluspunten ondervonden. De levering was precies één dag na de bestelling, de accu past precies in de auto en hij werkt goed.
Het leuke was dat je op de website van het bedrijf alle mogelijke automerken kunt vinden, zelfs een zeldzame auto, zoals mijn Studebaker Golden Hawk uit 1956. Maar verbazingwekkender was dat men ook bij zo'n zeldzame auto de afmetingen van een passende accu kon vermelden. Te bedenken dat er heel veel verschillende klassieke auto's zijn, die niet meer gemaakt worden en dan van al die auto's de maten van een passende accu weten ..... Dat is toch wel zeer lovenswaardig.

MJH Haveman

Supersnelle levering en niets te duur.

C.A. Heeren

Voor de eerste maal een accu besteld bij de accudienst, de volgende dag volgens afspraak werd de accu geleverd.
Ik ben zeer tevreden over het product.

Free Style Photographer Europe

Mooie overzichtelijke website.
Als klant word je goed op de hoogte gehouden van verzending en levering.
Pakket snel en correct afgeleverd.

Chapeau ga zo verder !!

Dhr. Ottele

Snelle en corecte levering, accu binnen drie dagen binnen !
Netjes een berichtje van de status van bestelling.

Fred van der Star

Uitstekende behandeling van de bestelling en snelle levering.

Ruud Witte

Supersnelle levering,helemaal top!