j.van beeck

Goede en snelle service

Peter Schleicher

Helemaal geweldig. Product opgezocht (makkelijk gemaakt door opbouw site) en besteld. Na snelle opdrachtbevestiging nog een vraag gesteld die meteen beantwoord werd. Volgende dag accu in huis en... Helemaal geweldig. Product opgezocht (makkelijk gemaakt door opbouw site) en besteld. Na snelle opdrachtbevestiging nog een vraag gesteld die meteen beantwoord werd. Volgende dag accu in huis en 's-middags weer touren op de motor in het mooie weer.

Henny Nijssen

Ik ben bijzonder te spreken over de afhandeling van mijn bestelling, snel en vriendelijk contact via email, dus geen dagen wachten, en omdat het artikel dat ik wilde bestellen pas over 3 maanden... Ik ben bijzonder te spreken over de afhandeling van mijn bestelling, snel en vriendelijk contact via email, dus geen dagen wachten, en omdat het artikel dat ik wilde bestellen pas over 3 maanden leverbaar zou zijn werd mij een alternatief aangeboden dat ook prima voldeed.
Daardoor kon ik de bestelling meteen afhandelen en had ik reeds de volgende dag de spullen in huis.
Kortom, zo hoort een bestelling te verlopen, helemaal top !

stephen

Werkt perfect

Ronald

Positieve ervaring. Alles volgens afspraak. Goede prijs.

Edwin van Eck

Top service snelle levering goede prijs verhouding

Lenie dekkers-Derks

Makkelijk te bestellen, snelle levereing

Pw

Prima. Goede prijs. Snel bezorgd. Duidelijke mails.

Frank Steunebrink

Snelle levering, Prima bedrijf!

Piet Boekema

Serienummer Imac invoeren, het juiste geheugen, bestellen, binnen twee dagen binnen en inbouwen maar.
Kortom supergemakkelijk.

Vormgeving site zou misschien wat mooier kunnen!