Vanvlijmen François/Vanvlijmen Jozef

Positieve ervaring,alleen gedwongen paypal vind ik niet ze denderend

Gideon

Prima bestelproces, goede support bij bestellen van een verkeerd product.

A.Valkering

Trage pc via Mapp programma gedownload om passend geheugen te vinden .gevonden en besteld.volgende dag al in huis .Werkt perfect snel en niet duur plus kwaliteit...

Snel Goedkoop en Kwaliteit

nvt

Aad

Snelle service en prijsbewust.

Emmy de gier

Zeer goede deskundige uitleg, de man aan de telefoon neemt alle tijd en weet precies wat je moet hebben,ook de levering zeer snel, ik raad iedereen aan om bij accudienst te kijken en kopen .we zijn... Zeer goede deskundige uitleg, de man aan de telefoon neemt alle tijd en weet precies wat je moet hebben,ook de levering zeer snel, ik raad iedereen aan om bij accudienst te kijken en kopen .we zijn zeer tevreden met de aankoop.

Bram

Goed geregeld met een goede service via de telefoon. Ik had een verkeerde Ram geheugen besteld. Even een belletje en het was makkelijk en snel geregeld met een nieuw model.

Lokaal nummer wat je kan bellen met vriendelijke mensen.

De website mag wel een beetje hipper. Ik was eerst een beetje terughouden om te bestellen.

Bert

Sinds anderhalf jaar meerdere accuproducten voor de motor en camper gekocht. Snelle service en goede kwaliteit.

Raayman

Snelle bezorging en de accu werd perfect geleverd met het accu zuur en werkt ook nog eens naar wens. Dus zeker een aanrader.

Wilma Wouters

De communicatie is goed. D.M.V. berichtjes, in mijn geval sms jes.
Zo blijf je op de hoogte hoe het met je bestelling verloopt.

Hoffmann

Prima service, duidelijke website, snelle levering