A.J.Pattipeilohy

Overtuigende voorbeelden voor verkoop online
- Mijn bestelling en betaling
- Snelle levering
- Heb ontvangen
- en Tevreden klant

H Neelen

Heel correct en uitstekend en snel /goed afgeleverd

alie wanders

Zeer goed

Thijs

Hoewel niet duidelijk op de site aangegeven, is het als bedrijf niet mogelijk iets retour te sturen. Erg klantonvriendelijk.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Het klopt inderdaad dat het consumenten retourrecht niet standaard geldt voor bedrijven. Echter doen we hier, als het even kan, niet moeilijk over. Alleen als het bijzondere product, wat we anders nooit verkopen, speciaal op bestelling is geleverd dan is dit wat lastiger.
Inmiddels hebben we contact met u gehad en hebben voor beide partijen een bevredigende oplossing gevonden.

Ruud van Dalen

Tweede keer iets besteld en elke keer gemakkelijke bestelling en snelle en deskundige levering !

N. Piët

Kort krachtig en snel

Waarlé

Zeer snelle en correkte levering! Doen wat ze beloven tegen een zeer goede prijs!,

2Deploy Dental

Heb al enige tijd een ASUS notebook die in de "vergetelheid" was geraakt. Vanwege een noodzakelijke upgrade naar W-7 en Outlook 2013 (tablets en smartphones hebben een te beperkte zoekfunctie in... Heb al enige tijd een ASUS notebook die in de "vergetelheid" was geraakt. Vanwege een noodzakelijke upgrade naar W-7 en Outlook 2013 (tablets en smartphones hebben een te beperkte zoekfunctie in >4000 zakelijke contactpersonen) was een geheugenuitbreiding noodzakelijk om weer enige snelheid te krijgen. Noodbook werkt weer perfect voor gebruik in de auto dankzij de goede informatie en perfecte prijs van Interngeheugen.com.