Marcel

Juiste accu snel gevonden tegen goede prijs. Prettige afhandeling.

Patrick van Bommel

Makkelijke keuze via kenteken en meerdere mogelijkheden voor keuze. Snelle afhandeling en levering.

R.W. Wolff

Zeer professioneel met uitermate vriendelijk en ter zake kundig personeel a/d telefoon.

Jurgen

Perfect!

Helder, vlot, goedkoop en geen imitatie troep :)

P. Mulkens

Snelle levering van de bestelde accu. Wat beloofd was is nagekomen. Prima.

henk Huygevoort

Geweldige service

mark kuijer

Accu zal bezorgt worden tussen 9. 00 En 18.00 maar kwam pas n.a 21.00.
Accu zal bezorgt worden tussen 9. 00 En 18.00 maar kwam pas n.a 21.00.
Klanten service is niet echt behulp zaam na enig aandringen nummer van courier gekregen en na 3x bellen stond hij in eens voor de deur om 21.00 en ook is pakket zonder te tekenen bij de buren afgeven

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen u feedback zeer op prijs. Fijn ook om te horen dat u ons wel aanraadt.
Onze excuses voor de te late levering op de dag, er was iets verkeerd gegaan bij de koerier zo blijkt. Om 21:00 uur bezorgen is inderdaad niet de normale gang van zaken.
Uw beoordeling met betrekking tot de klantenservice gaat over de klantenservice van de koerier en niet over onze klantenservice. Natuurlijk is dit geen excuus want ook zij moeten behulpzaam zijn.
In het vervolg kan ik u aanraden, als u er niet uit komt met de koerier, contact op te nemen met ons. Dan gaan wij er achteraan en lossen het op voor u!
Onze excuses voor het ongemak en alsnog veel plezier van de accu.

Johnny

Goed. Levering niet conform belofte

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review Johnny, we stellen je feedback zeer op prijs.
Bedankt voor je review Johnny, we stellen je feedback zeer op prijs.
De bestelde Yuasa accu had een langere levertijd, dit stond ook aangegeven bij het product. Misschien had je dit over het hoofd gezien bij het bestellen. We hebben dus precies binnen de opgegeven levertijd geleverd. Mocht het uitgelopen zijn dan proberen we altijd contact op te nemen met de klant.
In ieder geval veel plezier van de bestelde accu's en graag tot de volgende keer :-)

Glenn

Super snel en goed