Vogtschmidt

Prima firma om als particulier of bedrijf zaken mee te doen. Snelle levering, goede voorraad, eenvoudige bestelling. en tot op heden altijd correct . Top bedankt AccuDienst.

A.Stevens

Website is goed en overzichtelijk, bestellen gaat ook goed. Alleen de levering is wat aan de trage kant, zonder dat de klant op de hoogte gehouden wordt van de status.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
De levering van het hoesje heeft inderdaad iets langer geduurd dan de bedoeling was. Het hoesje voor het iets wat oudere toestel moest van de importeur vandaan komen.
Onze excuses voor de langere levertijd.
U heeft inmiddels alweer een andere bestelling geplaatst op één van onze webwinkels, welke nog dezelfde dag verstuurd is. Dat zijn natuurlijk de levertijden die we nastreven. :-)
Nogmaals bedankt en graag tot een volgende keer!

T.C. van den Abeele

Zeer goed

Marleen van der Linden

Supersnelle bezorging en je kunt je bestelling volgen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop.
Goed verzorgd!
Prima kwaliteit, al met al zeer betrouwbaar en voor herhaling...
Goed verzorgd!
Prima kwaliteit, al met al zeer betrouwbaar en voor herhaling vatbaar.

Duidelijke informatie en snel je bestelling in huis.

Nee, zeer tevreden

Tom Emmelot

Prima programmaatje wat alles uitleest en verteld welk geheugen te gebruiken is.

S van Heukelingen

Zeer snelle en accurate afhandeling

K.Hofland

Prima bedrijf.
Een voorbeeld voor velen

kamperterrein Nieuw Formerum

Snelle levering, lage kosten, prima dus!

Coen Aalbregt

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Daarbij een snelle vlekkeloze levering. Zal zeker de volgende keer gebruik maken van Accudienst.nl.

Marco

1e aankoop maar zeker tevreden. Mocht het weer eens nodig zijn om een accu te vervangen, dan zal ik zeker nog eens bij AccuDienst kijken.