Hoff Verhuur & Aannemersbedrijf B.V.

Zeer tevreden de eerste accu bleek niet de juiste te zijn maar zonder problemen om geruild voor een ander top

Remco

Snelle levering! Goede service!

Doppegieter Y L J

Netjes werd online de computer gescand, per omgaande kregen we opties welk geheugen bij mijn systeem paste. Ja, dan is de stap snel genomen, bestellen die hap. Per sms en email werden we op de... Netjes werd online de computer gescand, per omgaande kregen we opties welk geheugen bij mijn systeem paste. Ja, dan is de stap snel genomen, bestellen die hap. Per sms en email werden we op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling, kortom, TOPPIE.

Peter Zendman fotografie

Keurige website. De geheugen kaarten die ik zocht waren snel te vinden op de site. Prijs is goed. Snel en keurig thuis bezord. De geheugenkaarten waren goed verpakt.

Snel en klantvriendelijk

Bart Titualer

Prima levering, goede informatievoorziening. Zelfs een dag eerder dan gepland geleverd!

Tijmen Vlaar

Super bedrijf!! Snel geleverd, klantvriendelijk, uitstekende producten en vooral gemakkelijk, ben heel tevreden!!!!

FC Eggens

Het bestellen van de accu was mijn eerste ervaring. Viel me op dat er meerdere opties waren en ook welk product het meest is verkocht dit bracht me tot de aanschaf van de varta accu.

j van't Hof

Een betrouwbaar bedrijf met goede producten en niet duur.

L. Feenstra

Maandagochtend 02-03-'15 09:10 uur gebeld. Accu was voorradig. Gelijk via website besteld en de accu is 03-03-'15 om 10:30 uur geleverd. Super!

van heijst

Alleen maar iets gekocht