Henny

Goede informatie. en een snelle levering.

Erhan Yilmaz

Op internet besteld en volgende dag was het al in huis. Ik ben erg tevreden

andy van muijlwijk

Jammer dat de beloofde USB lader er niet bij zat.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
De gratis USB-lader was niet bijgeleverd omdat u de cadeaubon-code hiervoor niet had opgegeven bij uw bestelling. Wellicht was het niet geheel duidelijk dat u de code moest opgeven, onze excuses hiervoor. (Voor vervolgacties is besloten dit anders vorm te geven.)
Uiteraard hebben we (direct na uw review) de USB-lader alsnog kosteloos opgestuurd met een kleine attentie om te 'pijn' te verzachten.
We vinden het erg jammer dat u niet reageert op onze toenaderingspogingen . Het is voor ons erg belangrijk dat al onze klanten 100% tevreden zijn. We gaan er vanuit dat het voor u goed is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag.

Nanno Nanninga

De slogan vandaag besteld, morgen bezorgd is volledig waargemaakt. En dat zonder extra bezorgkosten. Geweldige service!

Bert

Snelle levering van de bestelde producten. Er bleek een foutje gemaakt te zijn bij de verzending . Adressticker verwisseld waardoor ik een accu ontving die voor een ander wastafel bestemd. Niet... Snelle levering van de bestelde producten. Er bleek een foutje gemaakt te zijn bij de verzending . Adressticker verwisseld waardoor ik een accu ontving die voor een ander wastafel bestemd. Niet duidelijk of dit aan de koerier lag of aan accudienst. in ieder geval direct opgelost en ben daardoor zeer tevreden met de service.

Linda Eijlers

Gisteren geheugen voor mij imac besteld. Was wat onzeker of ik er twee keer 8 bij kon zetten dus even gebeld. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan door een dame. Daarna besteld en betaald en kreeg... Gisteren geheugen voor mij imac besteld. Was wat onzeker of ik er twee keer 8 bij kon zetten dus even gebeld. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan door een dame. Daarna besteld en betaald en kreeg gelijk na een paar uur een sms dat de geheugenmodules verstuurd waren. Net thuis gekregen, geïnstalleerd en mijn imac uit 2011 is weer als nieuw!! heel tevreden........

Duidelijk, kon makkelijk vinden wat in mijn imac kon, vriendelijk te woord gestaan toen ik voor de zekerheid telefonisch contact zocht.

geen verbeterpunten. Tip: ga zo door!

G. Millevoi

Goede informatie gekregen een een vlugge levering,klasse!!.

WAALBRUG NIJMEGEN

SNELLE LEVERING

G A CF van Laarhoven

Als alle bedrijven op deze manier werkten, zou de klanttevredenheid in Nederland 100% zijn. Top bedrijf. Blijf het zo volhouden en waarmaken.

Alkhoven

Goede informatie zowel op de site als over de bestelling en snelle levering.