Johan

Snelle, vlotte levering.
Alles werd netjes gemeld en opgevolgd.
Aanrader

J vant Hof

Een heel mooi tfn hoesje voor een leuk prijsje.
Keurig geleverd. Fijn bedrijf

C.H. Zuidema

Uitstekend! Snelle opdracht en betaalbevestiging en levering ruim binnen de 24 uur.

Bert

Geweldig .zo snel met leveren dit bedrijf vergeet ik zeker niet .een aanrader

Frans Gelissen

Ben zeer tevreden s,middags besteld en s,morgens geleverd.

j van der veer

h dekker

Heel duidelijke site en snelle levering.

Tieleman

Bestellen van een accu gaat makkelijk. Snel geleverd en geen extra milieubelastende verpakking. Jammer dat er de indruk wordt gewekt dat er een gratis USB lader bij een Varta zou zitten. Helaas... Bestellen van een accu gaat makkelijk. Snel geleverd en geen extra milieubelastende verpakking. Jammer dat er de indruk wordt gewekt dat er een gratis USB lader bij een Varta zou zitten. Helaas ziet men pas bij doorklikken dat er een code moet worden ingevuld.
Update!
Even na het plaatsen van deze review werd er een mail gestuurd met daarin het aanbod om alsnog de lader op te sturen.
De dag erna werd ik verrast met de lader, een ijskrabber en een microvezeldoek. Het bewijs dat deze webshop naar zijn klanten luistert en waardeert. Bravo.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we waarderen dit zeer. En fijn om te horen dat het naar tevredenheid is opgelost. :-)
In ieder geval gaan we (naar aanleiding van o.a. uw review) een vervolgactie anders vormgeven. We stellen de feedback van onze klanten altijd zeer op prijs!
Graag tot een volgende keer en veel plezier van de accu en oplader.

technico

Eerste keer op deze site wat besteld,van mij 5 sterren.

E Hommersen

Niet te duur en geen verzendkosten+ een snelle levering.