O d'Arnaud

Duidelijke website en een goede betaalmethode. Super snelle levering

Ad van Eijck

Accu Varta 74 kWh besteld via internet bij Accudienst.nl: snel en goedkoop! Bij mijn garage vroegen ze er €50 meer voor!

J vant Hof

Keurig geleverd voor een mooii prijsje.

J.G.Rosch

Accu dienst.nl goed vindbaar op het internet snelle levering goeie ervaring.

Willem Kleijmeer

Alles was perfect ! Wat moet je dan nog meer zeggen

Yves Geboers

Foute beschrijving op de website van de accu, waardoor mogelijk minder goede keuze !

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs. Ook fijn om te horen dat u ons bedrijf aanraad.
Inmiddels hebben we contact met u gehad om het e.e.a. toe te lichten.
De...
Inmiddels hebben we contact met u gehad om het e.e.a. toe te lichten.
De informatie op onze website, over de capaciteit van de accu, is correct. Dit krijgen we direct aangeleverd van de fabrikant. We hopen dat u met onze extra uitleg tevreden bent, in ieder geval onze excuses voor de verwarring.

R. Verboom

Nu al twee keer een accu besteld en ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben over zowel het product, aflevering en service. Gewoon toppie en ga zo door. Ik vergat nog even te zeggen dat de... Nu al twee keer een accu besteld en ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben over zowel het product, aflevering en service. Gewoon toppie en ga zo door. Ik vergat nog even te zeggen dat de prijzen die gevraagd worden voor toch echte merk producten zeer laag zijn.

Jeroen Braakman