Lodewijk

In mijn geval een pluim voor de goede communicatie want ik had een verkeerde accu besteld maat kreeg meteen een goed advies. En ook super snel geleverd.

Ben Vester

Alles wat je mag verwachten van een internet bedrijf.

Leversnelheid was super.

Peter van Cooten

Accu snel opgezocht qua type en vlot besteld.

Esdert Edens

Telefoon wordt snel opgenomen (complimenten). Zeer klantvriendelijke benadering met deskundig advies.
Snelle complete levering. Komt allemaal zeer betrouwbaar over.

Heuver

Uitstekend bedrijf. Snelle en juiste levering. Stuk goedkoper dan de plaatselijke garage!

L.A. Verheij

Gewoon 100% in orde

van Middelkoop

Levering zoals beschreven op de site. Een Accu en Dynamometer gebruikt de klusser niet iedere dag, maar als je hem nodig hebt....... Daarom een goedkope gekocht, werkt perfect. Resultaat accu en... Levering zoals beschreven op de site. Een Accu en Dynamometer gebruikt de klusser niet iedere dag, maar als je hem nodig hebt....... Daarom een goedkope gekocht, werkt perfect. Resultaat accu en dynamo waren oké, de startmotor was het probleem. Toch makkelijk om de Accutester en Dynamo tester 12Volt in huis te hebben, zeker in de wintermaanden.

Vergunst service en advies

Bij accudienst een accu besteld, die volgende dag al werd geleverd.
Ik dacht dat ik zelf de verkeerde accu had besteld, hier over gebeld en omruilen was geen probleem werd mij verzekerd. Bij accudienst een accu besteld, die volgende dag al werd geleverd.
Een zeer goede service van accudienst. Accu is grandioos!

waarneemservice

Mooi snel Een van de goedkoopste en een kwaliteits accu

Koeman

Goede prijs, snelle levering