Anton

In een woord....Perfect!

Object Oriented Automation

Mijn geheugen Kingston 8GB 1600MHz SODIMM 1.35V for Toshiba werkte onmiddellijk op mijn Toshiba C70-B-215. Ik moest deze wel uit elkaar halen maar gelukkig is er altijd wel iemand op de wereld die... Mijn geheugen Kingston 8GB 1600MHz SODIMM 1.35V for Toshiba werkte onmiddellijk op mijn Toshiba C70-B-215. Ik moest deze wel uit elkaar halen maar gelukkig is er altijd wel iemand op de wereld die hier een filmpje over heeft geplaatst op YouTube (niet Toshiba zelf). Daarna was het geheugen zichtbaar maar nog niet bruikbaar, ik bleek Windows 7 64 bits nodig te hebben. Na enige dagen had ik weer een supersnelle computer! Ik had dit geheugen gevonden met het hulpprogramma van interngeheugen.com!

Wim Broer

Goede site en snelle levering! Ook prima prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!

Niels

Prima service, denken goed met de klant mee!

DocFossa

Gebeld met bedrijf omdat een deel van de bestelling niet direct voorradig was volgens website. Vriendelijk en professioneel te woord gestaan, het zou mogelijk toch twee dagen kunnen duren.... Gebeld met bedrijf omdat een deel van de bestelling niet direct voorradig was volgens website. Vriendelijk en professioneel te woord gestaan, het zou mogelijk toch twee dagen kunnen duren. Volgende dag had ik alles in huis! Kijk, dat is klantvriendelijk!

Klantvriendelijk en professioneel.

Nee

Jorn Peeters

Duidelijke site met een goede zoekfunctie zodat de juiste accu zo was gevonden.
Na bestelling was de accu de volgende dag binnen.
Met de bijgeleverde instructies was de accu zo gevuld en...
Duidelijke site met een goede zoekfunctie zodat de juiste accu zo was gevonden.
Na bestelling was de accu de volgende dag binnen.
Met de bijgeleverde instructies was de accu zo gevuld en opgeladen.
De accu werkt prima, een goede start van mijn motor.
kortom goede service en goede producten, ik zou Accudienst zeker aanraden!

Michel

De aanbevolen accu aan de hand van het kenteken paste niet. Deze was te groot. Dus controleer de maatvoering voor te bestellen. Levering snel en netjes via koerier, alleen ze konden niet aangeven... De aanbevolen accu aan de hand van het kenteken paste niet. Deze was te groot. Dus controleer de maatvoering voor te bestellen. Levering snel en netjes via koerier, alleen ze konden niet aangeven hoe laat ze zouden komen.

John

Een Varta accu besteld en de volgende dag geleverd gekregen.
Een Varta accu besteld en de volgende dag geleverd gekregen.
Helaas was deze onverpakt verstuurd, de diverse adres-stickers waren direct op de bovenzijde van de accu geplakt en zeer moeilijk te verwijderen. De zijkanten van de accu zaten onder het plakband en dit laat vieze lijmresten na op de accu.
Tevens was de gratis Varta usb autolader niet meegeleverd terwijl die wel op de aflever bon vermeld stond.
Ik heb een mail hierover aan accudienst.nl gestuurd, helaas is daar niet op gereageerd.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs. Ook fijn om te horen dat u ons bedrijf aanraad.
Grote autoaccu's verpakken is lastig, onder andere door het gewicht en omdat deze altijd rechtop vervoerd moeten worden. Hierdoor moeten we inderdaad de verzendsticker op de accu plakken. We zijn wel aan het kijken of gebruik kunnen maken van minder permanente stickers om het ongemak van plakresten te voorkomen. Uiteraard heeft de sticker geen invloed op de werking van de accu, u mag deze ook laten zitten.
We vinden het ook erg spijtig dat de USB-autolader niet is aangekomen. Deze hebben we dan ook direct nagestuurd met wat extra kleine cadeaus om 'de pijn' te verzachten.
We hopen dat u alsnog tevreden bent over onze aftersales en over ons in het algemeen, zo niet dan horen wij dat graag.

Herman Siebers

Snel geleverd. Bleek helaas te lekken bij accupool. Netjes geholpen daarna, en binnen 2 dagen omgeruild voor nieuwe. Garantieregeling. Een dikke pluim.