Tjeerd Roozendaal

Hoe vaak koop je een accu? Nou, ik als particulier niet zo vaak. Wat is dan belangrijk? Voor mij: 1. Goede producten van gerenommeerde merken. 2. Een goed aankoop advies. 3. De beste prijs. 4.... Hoe vaak koop je een accu? Nou, ik als particulier niet zo vaak. Wat is dan belangrijk? Voor mij: 1. Goede producten van gerenommeerde merken. 2. Een goed aankoop advies. 3. De beste prijs. 4. Retour onder heldere voorwaarden. En aan alle vier van deze punten voldoet de AccuDienst. Ik heb daarom nu al 2x bij hun een accu besteld en 2x prima tevreden.

Alwin

Duidelijke site en informatie, scherpe prijs.

A. Koning

Heel eenvoudig de juiste accu voor mijn auto gevonden, besteld en binnen 24 uur (!) thuis bezorgd. Prima!

casolith

Accu was zeer snel geleverd, ja wat moet ik verder nog zeggen of schrijven ik zou zeggen kijk andere berichten.

W. Hattink

Goed en snel

ben's dhz garage

Ik was zeer argwanend omdat ik geen adres zag, heb gebeld en werd zeer vriendelijk te word gestaan en kreeg gelijk het adres. komt in zijn geheel vertrouwd over

Dhr. P.M. Albers

Uitmuntend bedrijf! Vanuit mijn luie stoel mijn auto en type op de site aangegeven, waarop meteen een lijst kwam met de aan te bevelen accu's. Accu besteld, volgende dag in huis, accu geplaatst,... Uitmuntend bedrijf! Vanuit mijn luie stoel mijn auto en type op de site aangegeven, waarop meteen een lijst kwam met de aan te bevelen accu's. Accu besteld, volgende dag in huis, accu geplaatst, starten en rijden maar weer!! Ik ben super tevreden over de prijs-kwaliteit en service van AccuDienst.nl!!

Maarten Guijt

Goede service

Prima zo

Blees

Super snel en de goedkoopste.

Anton Fourie

Snelle lewering, goeie prijs