Ernest

Wat een top site! Na mijn bestelling zag ik dat ik er een gratis auto-usb lader bij had kunnen krijgen. Na een mailtje kreeg ik 5 min later het bericht dat ze deze alsnog kosteloos los zouden... Wat een top site! Na mijn bestelling zag ik dat ik er een gratis auto-usb lader bij had kunnen krijgen. Na een mailtje kreeg ik 5 min later het bericht dat ze deze alsnog kosteloos los zouden verzenden!

J.Bastiaan

Duidelijke website, goede informatie, snelle afwikkeling en levering.

P. Segers

Snelle levering, beste prijs, 1 minpuntje, de originele accuklem paste niet meer (onderste randje niet aanwezig op Varta)

Jo Koumans

Snelle en correcte levering en afhandeling.

marcel kopmels

Prima dienstverlening, snel en accu-raat werd mijn accu geleverd. Keuzehulp voor accu werkte prima en ook prijstechnisch een van de beste. Een kleine verbetering voor de website zou nog kunnenzijn... Prima dienstverlening, snel en accu-raat werd mijn accu geleverd. Keuzehulp voor accu werkte prima en ook prijstechnisch een van de beste. Een kleine verbetering voor de website zou nog kunnenzijn een link naar youtube waarin per auto/model de uitleg staat over hoe de accu te vervangen. Dit zou het minder ervaren 'klussers' zoals ikzelf nog makkelijker maken. Verder lijkt me dat er weinig verbetering mogelijk is.

Ruud

Snelle service en eerste klas producten. Levering binnen 24 uur.

Tom Neijnens

Mijn mening!

Mijn mening!

Ik had afgelopen maand problemen met het airbag lampje van de auto. Na wat adviezen te hebben ingewonnen werd mij verteld dat dit veroorzaakt kon worden door een te lage accuspanning. Omdat ik al jaren trouw lid ben van de ANWB en deze een gratis accucheck aanbiedt heb ik hier beroep op gedaan. Na een uurtje wachten stopte het busje van de ANWB en de monteur ging met zijn diagnoseapparatuur aan de slag. Zo rolde er een paar minuten later een inspectierapport uit die liet zien dat mijn accu slecht was. De monteur van de ANWB zou mijn accu meteen kunnen vervangen want deze had hij in zijn bus. Ik dacht natuurlijk omdat ik lid was ik een leuke prijs zou krijgen. Maar niets bleek minder waar de accu moest 149 euro kosten. Hij werd voor dit bedrag wel gemonteerd (twee boutjes van M6 los draaien). Ik bedankte hiervoor en zei dat ik het erg veel geld vond. Daarna op internet gaan zoeken. Hier vond ik accudienst.nl voor 88 euro had ik een Varta accu en die zou de volgende dag bezorgd worden! Dit gedaan en de volgende dag werd mijn accu netjes bezorgt! Na 10 minuten de accu te monteren had ik me 61 euro bespaard! Hierbij had ik in tegenstelling tot de anwb accu nu een echte Varta accu! Echt top! Dus ik raad deze webwinkel aan.

Geurt Broens

Zeer goed en komen de afspraken na!

Jac Nouws

Prima accu, en snel thuis bezorgd
Moet ook wel snel, want een accu vervang je niet zo maar!

k. van osta

Prima service en zeer snelle bezorging