R. Voorwerk klusbedrijf ReVoo

Perfecte levering. Niets op aan te merken

Gertjan

Zeer teleurstellend. Ik had een fan voor mijn laptop besteld omdat de oude lawaai begon te maken. Na vervanging bleek de nieuwe fan nog evenveel lawaai te maken. Ik heb de fan uit elkaar gehaald en... Zeer teleurstellend. Ik had een fan voor mijn laptop besteld omdat de oude lawaai begon te maken. Na vervanging bleek de nieuwe fan nog evenveel lawaai te maken. Ik heb de fan uit elkaar gehaald en zag dat de binnenkant verroest was en dat er stof op de niet zichtbare delen zat. Kortom, het was een oud en gebruikt exemplaar.
Geen zaken doen met dit bedrijf!

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Onze excuses voor het ongemak, dit is niet hoe het hoort. Het mag natuurlijk niet gebeuren dat u een defect product ontvangt....
Bedankt voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Het artikel wat u heeft besteld leveren wij uitsluitend op bestelling en dit komt rechtstreeks van de groothandel. Wellicht is er iets fout gegaan bij de groothandel, we gaan dit direct uitzoeken.
Vanzelfsprekend heeft u recht op een goed werkend artikel. We kunnen het artikel voor u omruilen of u kunt gebruikmaken van de zichttermijn en het artikel terugsturen (op onze kosten). U ontvangt dan zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug.
Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het snel voor u op te lossen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Post

Prima prijzen, netjes afgeleverd.
Moest wel de adresetiketten losweken met wd-40, maar dat
is natuurlijk niet te voorkomen

D.van Doornik

Het kan gewoon niet beter, 30 december besteld ondanks de feestdagen de volgende dag in huis, perfect hier had ik niet op gerekend. Ben 100% tevreden.

Vincent van Woerkum

PhoneStone werkt zoals je van een modern internet bedrijf mag verwachten.

YG Solutions

Door de kou een kapotte accu, de auto helemaal ingesneeuwd. De wegen waren zo glad dat ik besloot via internet een accu te bestellen. Via de website heel eenvoudig op autotype een accubesteld voor... Door de kou een kapotte accu, de auto helemaal ingesneeuwd. De wegen waren zo glad dat ik besloot via internet een accu te bestellen. Via de website heel eenvoudig op autotype een accubesteld voor een zeer aantrekkelijke prijs. Een dag later werd de accu al bezorgd. Van iedere stap in het proces werd ik per email op persoonlijke wijze op de hoogte gebracht. Heel prettig. Een dag later gebeld met een technisch vraagje, direct een vriendelijk antwoord gekregen. Heerlijk zo'n klantvriendelijk bedrijf.

K.C.MASSEE

GOEDE INFORMATIE OP DE WEBSITE OOK BESTELLING GAAT ZEER GOED.
DE LEVERING IS ZOALS AFGESPROKEN DUS IN 1WOORD ALLES UITSTEKEND.
DUS VOOR EEN VOLGENDE BESTELLING WEET IK BIJ WIE IK MOET...
GOEDE INFORMATIE OP DE WEBSITE OOK BESTELLING GAAT ZEER GOED.
DE LEVERING IS ZOALS AFGESPROKEN DUS IN 1WOORD ALLES UITSTEKEND.
DUS VOOR EEN VOLGENDE BESTELLING WEET IK BIJ WIE IK MOET ZIJN.

Marco Boegborn

Uitstekende service en snelle levering!

jo van dijk

Accu besteld.leveringsdag kwam niet uit,dit telefonisch geregeld top gedaan en levering ook uitstekend.
accu dik 50 euro goedkoper als bij mijn garagebedrijf voor dezelfde accu.

E van Vliet

Ik was op zoek naar een Varta Silver Dynamic van 85Ah voor mijn auto en vond deze bij Accudienst online bijna 30 euro goedkoper dan bij de lokale onderdelenzaak. Accu was vlot besteld, ik wilde een... Ik was op zoek naar een Varta Silver Dynamic van 85Ah voor mijn auto en vond deze bij Accudienst online bijna 30 euro goedkoper dan bij de lokale onderdelenzaak. Accu was vlot besteld, ik wilde een andere afleverdatum dan de volgende werkdag. Ook hier prima en snel op gereageerd. Uitstekende communicatie en een duidelijke website.

Het enige minpuntje is dat de koerier wel een hele ruimte indicatie van 9:00 tot 18:00 heeft, wat toch wel lastig is. Uiteindelijk was ie er om 16:00. Een indicatie van minimaal een dagdeel (voor of na 12:00) zou fijn zijn.