Iwan Waterval

Ben erg tevreden over de duideluijke website.Accuraate behandeling van de order. Om vrolijk van te worden,goede levering,,topp. Ga zo door voor vele tevreden klanten!

Han

Maar de bezorging en dan zeker het om ruilen van een foutief geleverde accu is zeer onder de maat. Aan de klant vriendelijkheid zal het zeker niet liggen, want dat is goed voor elkaar.
Je moet echt eerst boos worden voor er dan wel wat geregeld kan worden zo als er op de site word aan geboden.
Dit zal veel beter moeten of overstappen naar een andere koerier.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanraad.
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanraad.
We vinden het zeer spijtig dat er een verkeerde accu is geleverd, we zoeken uit wat hier mis is gegaan. Heel soms komt het voor dat één model auto is uitgevoerd met verschillende soorten accu’s. Juist daarom hebben we onze accu omruilservice die gemakkelijk, vlot en zonder problemen moet verlopen.
Bij onze periodieke evaluatie, samen met de koerier, nemen we dit soort zaken mee. Op deze manier kunnen we dit in de toekomst voorkomen.
Onze excuses voor het ongemak en nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in onze organisatie.
Bent u niet geheel tevreden over de afloop, neem dan alstublieft contact met ons op.

Masuco

De site is overzichtelijk en hetgeen ze schrijven maken ze ook waar.
Onwijs snelle levering en voldoet voor 100% aan e productomschrijving.
Volgende keer bestel ik zeker weten weer bij...
De site is overzichtelijk en hetgeen ze schrijven maken ze ook waar.
Onwijs snelle levering en voldoet voor 100% aan e productomschrijving.
Volgende keer bestel ik zeker weten weer bij interngeheugen.com

Pianoatelier H.v.d.Burgt

Uitstekend

uitstekende service

nee

p.ottens

Prima ervaring en snelle levering.

Frans van den Bersselaar

Duidelijk overzicht en complete info bij producten. Gemakkelijk te vinden. Reactie vraag in order kwam direct en duidelijk.
Resultaat in laptop is prima. Al met al: Weer helemaal OK!

Duidelijke informatieve website.

Ik zou het niet weten wat hier beter zou kunnen.....?

P. Asselmans

25 november jl. bestelling gedaan en betaald, zelfde dag nog een e-mail dat product niet leverbaar was omdat deze niet op voorraad was. Mij is toen gezegd dat ik de bestelling in de week van 1... 25 november jl. bestelling gedaan en betaald, zelfde dag nog een e-mail dat product niet leverbaar was omdat deze niet op voorraad was. Mij is toen gezegd dat ik de bestelling in de week van 1 december zou ontvangen. Week van 1 december gekeken bij mijn orderstatus blijkt dat de orderdatum al verschoven was naar 15 december, per e-mail contact gezocht waarbij ik meteen een e-mail terug kreeg dat product nogmaals besteld was en hier veel vraag naar was maar ze waren aan het wachten op de leverancier maar verwachte elk moment de bestelling, ik heb toen ook aangegeven dat als ik dit eerder geweten had ik mijn ELM327 in China had kunnen bestellen met free shipping voor € 5,- maar goed ik had het nu eenmaal besteld dus denk laat maar gaan, week later blijkt dat de verzenddatum wederom verschoven is naar 19 december, nu telefonisch om commentaar gevraagd deze werknemer geeft wederom aan dat ze op de bestelling zijn aan het wachten bij een leverancier uit China de bestelling zou elk moment binnen moeten komen. Ik heb hem ook duidelijk gevraagd of bestelling voor de Kerstmis verzonden zou worden of dat ik hem pas in januari zou ontvangen, hierin zei die dat het zeker voor de Kerstmis bij mij thuis zou moeten liggen.

Ik ben benieuwd maar zal hier nooit meer een bestelling plaatsen!!!

Reactie Interngeheugen.com:

Dank je voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
Helaas was de Mini ELM327 inderdaad niet op voorraad bij ons, op het moment van bestellen.
Dit stond overigens ook...
Dank je voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs.
Dit stond overigens ook duidelijk bij het product aangegeven. Jammer genoeg konden we, door een zoekgeraakt pakket, niet snel leveren. Gelukkig heeft u de Mini ELM327 in ieder geval nog voor de kerst ontvangen. Om 'de pijn' te verzachten hebben we nog wel een aantal kleine cadeaus bij uw bestelling gedaan.
We vinden het zeer spijtig dat we het product niet eerder konden leveren. Onze excuses voor het ongemak.

Verlinden

Snel en accuraat, ik blijf goed op de hoogte over levering zelf en tijdstip van levering.

Peter bos

Prima service en snelle afhandeling. Alles juist en correct. Snelle aflevering. Goedkoop en goed.