A. van Dijk

Goed product, snel geleverd en doet wat het moet doen

StrongPoint

Handige tool om geheugen te controleren, snelle levering, niet duur.

Ed Lodewijk

Bedrijf is uitstekend doet wat het belooft.
Bedrijf is uitstekend doet wat het belooft.
Gisteren nieuwe accu besteld vandaag rond 13.00u afgeleverd echt supersnel. Accu van uitstekende kwaliteit tegen een hele redelijke prijs(€60!). Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!

bartje

Top prijs top levering

H.Knispel

Accu besteld en twee dagen later in huis!

Hugo van Waasbergen

Goede service, snelle levering,, had nog vragen over de accu, even gebeld en een vakkundig advies gekregen,, petje af

SIT

Mooi geprijsd en razend snel geleverd. Voor de bedrijfsbus een accu nodig, vrijdag bestellen en zaterdag reeds weer rijden

Ben Particulier

Fantastische website ontdekt en een klant voor het leven want onze accu had het begeven en wegens werk zochten wij met spoed naar ruim 10 adressen maar deze was de goedkoopste en leverde 1 dag later... Fantastische website ontdekt en een klant voor het leven want onze accu had het begeven en wegens werk zochten wij met spoed naar ruim 10 adressen maar deze was de goedkoopste en leverde 1 dag later inclusief garantie dus m.a.w. een top-service waar wij als nieuwe klant vaker terug zullen keren.

AC de Koning

Mooi product en super service als je vragen hebt hierover