Jac Bruininkx

Snel en makkelijk toegankelijk! Overzichtelijk, duidelijk en goedkoop en een buitengewone goede service!

Piet Hageman

Prima bedrijf dat zijn goede produkten snel levert tegen een cocurerende prijs

G,Boesveld

Uitstekend

D. Knip

Zeker een aanraden als je verlegen zit om een accu omdat de vorige, natuurlijk op het verkeerde moment, er de brui aan heeft gegeven. het is snel besteld middels een duidelijk menu en zeker snel... Zeker een aanraden als je verlegen zit om een accu omdat de vorige, natuurlijk op het verkeerde moment, er de brui aan heeft gegeven. het is snel besteld middels een duidelijk menu en zeker snel geleverd !

J.E.BURGGRAAFF

Bestelling snel en goed afgehandeld. Mooie scherpe prijs!

pieter gijzen

Goede kwaliteit en snelle levering

Ed

Al drie keer een verschillende accu besteld, altijd de goedkoopste en supersnel geleverd

kuijsters

Heel goed. Goede service. En snelle service

Richard

29/10 product besteld en 14/11 pas geleverd. (moest nog uit China komen). Dat noem ik pas een snelle bezorging.

Reactie Interngeheugen.com:

Dank je voor het schrijven van de review, we stellen dit zeer op prijs. En fijn om te horen dat u ons bedrijf aanraad.
Helaas was de Mini ELM327 niet op voorraad bij ons, op het moment van...
Helaas was de Mini ELM327 niet op voorraad bij ons, op het moment van bestellen.
De verwachte levertijd stond aangegeven bij het product, namelijk 14 dagen. Dit was nagenoeg gelijk met de daadwerkelijk gerealiseerde levertijd.
We vinden het zeer spijtig dat we het product niet eerder konden leveren maar helaas waren we hierbij afhankelijk van onze leverancier.
We hopen dat je alsnog veel plezier beleeft van het product en mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan staan we graag voor je klaar!