R.C. Hijink

Snelle levering, n.l. de volgende dag. Accu werkt prima.

ricardo

Een accu besteld die door het invoeren van mijn kenteken werd geadviseerd. Dag erna netjes de accu bezorgd en zoals doorgegeven is er rekening gehouden bij het afleveren aan de speciale aanpassing... Een accu besteld die door het invoeren van mijn kenteken werd geadviseerd. Dag erna netjes de accu bezorgd en zoals doorgegeven is er rekening gehouden bij het afleveren aan de speciale aanpassing ivm aanname pakket. super!

Compaijen

Ik heb een accu besteld voor mijn motorfiets. Goede accu voor een scherpe prijs, Zeer snel en gratis geleverd

Latuniautorestyling v.o.f.

Service is goed snel geleverd als je belt voor iets over het produckt word je ook netjes behandeld .
Zeker een aanbeveling voor anderen.

Jacco Baan

Dit is gewoon weg een top bedrijf, duidelijke site, goede producten, snelle levering, goede feedback over de bestellingen, kunnen velen wat van leren

Frank

What you see is what you get! en snel!

RAW

Snelle correcte levering

Jolana

Ik had een nieuwe accu nodig voor mijn Polo.
Ik ben keurige geholpen en ook super snel.

Kris

Erg goede service. Had in eerste instantie per ongeluk de verkeerde accu besteld. Samen een passende gezocht en deze hebben ze gratis komen omruilen. Complimenten!

Dennis Akkerman

15:00 uur besteld, de volgende dag in huis! Super snelle levering, duidelijke omschrijving van het product! Zeer tevreden.