Nora Dorsman

Uitstekende website

paul van der wees

Niks dan lof over dit bedrijf ! Onderweg vanuit Noorwegen mijn nieuwe acculader besteld en af laten leveren bij mijn ouders in Tilburg, en meteen per mail de factuur en info over de afleverdatum... Niks dan lof over dit bedrijf ! Onderweg vanuit Noorwegen mijn nieuwe acculader besteld en af laten leveren bij mijn ouders in Tilburg, en meteen per mail de factuur en info over de afleverdatum ontvangen zodat ik mijn ouders op de hoogte kon stellen. Dus helemaal prima service, zoals het altijd zou moeten. Wat me opviel was de vriendelijke persoonlijke "toon" van de info-mail, dus geen computer die automatisch een mail stuurt naar aanleiding van een bestelling, maar een echt mens dat je laat weten hoe het met de bestelling "staat" en dat kan ik wel waarderen !

Hans

Bestellen gaat zonder problemen, wordt aangegeven wanneer de accu afgeleverd wordt zelfs via SMS.
Levering gaat als beloofd.

Yasar

Prijs en kwaliteit verhouding zeer goed

E.F. Hamar

Gewoon een perfecte transactie.
Makkelijk en snel levering, helemaal niks op aan te merken

Jan Jansen

Een duidelijke tabel bij het uitzoeken van de accu.
Een snelle en correcte levering
heb heel wat leveranciers bekeken maar met deze koop heb ik minimaal € 40 bespaart.
Accu goed...
Een duidelijke tabel bij het uitzoeken van de accu.
Een snelle en correcte levering
Accu goed verpakt.
Ik raad al mijn kennissen en andere auto bezitters dit bedrijf aan.

Groenendijk

Echt super!!

Sander

Uitstekend allemaal, als verwacht.

Leon Verlaan

Dit bedrijf kan een voorbeeld zijn voor alle internet winkels. De overzichtelijkheid van de site is een maar de sale service en het gemak en de ondersteuning van de aankoop en het verdere traject... Dit bedrijf kan een voorbeeld zijn voor alle internet winkels. De overzichtelijkheid van de site is een maar de sale service en het gemak en de ondersteuning van de aankoop en het verdere traject zijn een waar feestje. En wat zeker zo belangrijk is, is de prijsstelling. Ik ben meer dan tevreden en kom zeker terug voor de aankoop van mijn Camper accu's die ik binnenkort moet vervangen.