Kraloo

Zeer scherpe prijs, snelle bevestiging van de order en binnen 20 uur (!) geleverd.
Ga zo door.

Rob

Keurig bedrijf. Goede voorraad, goede prijs snelle reactie en zeer snelle levertijd.
Installatie is een fluitje van een cent.
Ga zo door!!

Rob Schrijver

Een snelle levering van de juiste accu. Breed assortiment.

Hanno Berger

Hebben mij uitstekend geadviseerd en als het niet zou lukken kon ik het weer terugsturen.

Groot

Als ik een accu bestel voor een chevrolet matiz mag ik verwachten dat deze ook past.
Helaas was dat niet het geval ik heb de accu voor de helft van de prijs aan de garage door verkocht en als nog een dure accu moeten kopen BEDANKT

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor het schrijven van de review, uw feedback waarderen we zeer.
Bedankt voor het schrijven van de review, uw feedback waarderen we zeer.
We vinden het erg spijtig dat de bestelde accu niet past, dit proberen we altijd te voorkomen. Ondanks de grootste zorgvuldigheid kan het soms gebeuren dat een accu niet past in het specifieke model auto. Onze excuses hiervoor.
Al onze klanten kunnen altijd gebruikmaken van onze kosteloze accu omruilservice. De verkeerde accu komen we dan zonder extra kosten bij u aan de deur omruilen voor de juiste. Uiteraard had u ook gebruik kunnen maken van de 14 dagen zichttermijn, dan had u uw geld 100% terug ontvangen.
Jammer genoeg heeft u op geen enkele wijze contact met ons opgenomen, anders hadden we dit graag snel en zonder kosten voor u opgelost.

van den Berg

Je kunt hier heel simpel een bestelling plaatsen en betalen. Daarna kun je je bestelde product op een door jou bepaalde adres laten afleveren bv op je werk. Hartstikke handig hoor.
De prijzen...
De prijzen zijn goed en de levering snel. Dikke pluim.

Arjan

Snelle en nette bezorging conform opgave. Betrof een accu. De volgende dag in huis en gelijk kunnen inbouwen.

Bombeeck

Snel correct en naar volle tevredenheid

luttmer

Ik ben zeer goed tevreden over de snelle en zeer goede service van de accudienst,bovendien vind ik de prijs ook zeer meevallen