Rick

Snel en goede levering, goed produkt

Cor Roelofs

Keurige en juiste informatie. Geheugenmodule In een (1) keer goed. En plezierig dat een webwinkel een bezoekadres heeft, al had ik die niet nodig

Goed te vinden, Goede info op de site. Bezoekadres

G.J. van Hekken

Een 10 met een griffel en een ....... van de juffrouw (meester)

Jeroen

Prima! Snelle levering en zeker voor herhaling vatbaar.
Netjes een accu geleverd met ruim voldoende accuzuur.

B. Olivieira

Dit is mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Had ook nog nooit over dit bedrijf gehoord dus ik was nog al neutraal ingesteld. Het continu op de hoogte houden van het logistiekproces ervaar ik als... Dit is mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Had ook nog nooit over dit bedrijf gehoord dus ik was nog al neutraal ingesteld. Het continu op de hoogte houden van het logistiekproces ervaar ik als uitstekend want dit gaf mij meer vertrouwen waardoor ik dit bedrijf nu als betrouwbaar beschouw.

J.Beuving

Super snelle levering, goedkoop en goed!!!
Fantastisch dat je de levering kan volgen en goede producten.

Maurits Jongejeugd

Bij ingave middels kenteken krijg ik het verkeerde advies en daardoor de verkeerde accu (verkeerd advies, verkeerd besteld dus).
De accu is te groot voor mijn auto, met een sterk afwijkend...
De accu is te groot voor mijn auto, met een sterk afwijkend Ampere. Advies autofabrikant 45 Ah, advies accudienst 60 Ah.
snelle levering en duidelijkheid m.b.t. levering is prima in orde.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor het schrijven van de review, elke feedback stellen we zeer op prijs!
We vinden het erg spijtig dat de bestelde accu niet past, dit proberen we altijd te voorkomen. Ondanks de grootste zorgvuldigheid kan het soms voorkomen dat een accu niet past bij het model auto. U kunt in dit geval gebruikmaken van onze kosteloze accu omruilservice. De verkeerde accu komen we dan zonder extra kosten bij u aan de deur omruilen. Indien de juiste accu goedkoper blijkt te zijn dan krijgt u het prijsverschil uiteraard terug. Op deze manier kan het snel opgelost worden, zonder veel moeite aan uw kant.
Neemt u alstublieft contact met ons op zodat we het snel kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak.

Jan Van der Reest

Snelle levering en mooie producten.