carbonaria

Goede communicatie en terugkoppeling mbt bestelling en afwijkende dag van aflevering.
Snelle levering, met tracking, perfect!

Jarno

Ik heb de diensten heel erg positief ervaren

Matthijs Vlieghuis

Bijzonder positief.

A Sangers

Ben zeer tevreden over alles, zeker bij iedereen aan te bevelen!!

Bob

Snelle levering, geen gezeur bij omruilen en snel geld terug. Vriendelijke behulpzame medewerkers

zonder probleem snel geld terug voor niet werkend geheugen.

uw reacties op mijn probleem waren nogal onbegrijpelijk. Graag begrijpelijke teksten en niet "Het kan ook liggen aan de chipsetting van de module.

Waarschijnlijk zijn de huidige module...

Waarschijnlijk zijn de huidige module aan beide zijde gechipped en de nieuwe aan 1 zijde." Maar de bedoeling en klantvriendelijkheid waren ok. Het kan best aan mijn computer gelegen hebben, dieheb ik nu maar gedumpt.

Erma

Super snel en goed in prijs

Willem

Super service en zeer snelle levering, werd zelfs per sms op de hoogte gehouden van levering.

Godellindeschool

Snelle service en goede uitleg over bedrijfsmatige aanschaf.

Heike

Ik kocht twee dezelfde accu's met een verschil: de ene heeft een plus pool links en de andere de plus pool rechts. Zo iets kan qua bestelling makkelijk verkeerd gaan, maar ik kreeg keurig... Ik kocht twee dezelfde accu's met een verschil: de ene heeft een plus pool links en de andere de plus pool rechts. Zo iets kan qua bestelling makkelijk verkeerd gaan, maar ik kreeg keurig bevestiging en snelle levering binnen 2dgn. Top dus!

Roy

Nadat ik een kapot hoesje kreeg heb ik na een foto op te moeten sturen meteen een nieuw hoesje toegestuurd gekregen. Goede Service