han Elsen

Site werkt heel goed, ben erg tevreden over afhandeling en betaling

John R

Goede snelle levering

HENRY

Ben prima geholpen ok toen de bestelling niet aan onze eisen voldeed.

Deltaakosten

Goed geregeld, snel geleverd. Zelfs flexibel genoeg om de bestelling gewoon bij de voordeur neer te zetten bij niet thuis.

fred wentink

Accu wat besteld had ,bleek achteraf niet op voorraad ,kreeg er snel genoeg een mailtje van voor ander alternatief , waar ik tel contact met verkoper snel over uit was , volgende dag al in huis en... Accu wat besteld had ,bleek achteraf niet op voorraad ,kreeg er snel genoeg een mailtje van voor ander alternatief , waar ik tel contact met verkoper snel over uit was , volgende dag al in huis en netjes verpakt zag er goed uit en start super ,volgende x weer

Jan J. R. Toussaint

Snel en heel duidelijk advies over de keuzes qua geheugenmodules, waaruit bleek dat ook inhoudelijk gekeken was naar de configuratie, echt een aanrader

Kennis van zaken, en de aangeboden opties, klikken en klaar was de bestelling

Service is prima, maar zou ik het zelf ook niet moeten kunnen vinden, in dit geval heb ik het mezelf wel heel gemakkelijk gemaakt

Lilian

Snelle levering, goed product!

J.P. van Elst

Redelijk tot goed !

SDV / R. Handich

Phonestore is aan te bevelen als zakelijk partner. Ik heb al de nodige ervaringen op gedaan met andere bedrijven, op gebied van bestel procedure kan alleen maar zeggen dat het helder is en dat je... Phonestore is aan te bevelen als zakelijk partner. Ik heb al de nodige ervaringen op gedaan met andere bedrijven, op gebied van bestel procedure kan alleen maar zeggen dat het helder is en dat je mag hopen dat alle bedrijven zo zijn.

Matt

Telefonisch contact vooraf gehad welke accu ik moest hebben. De gekozen accu zou op voorraad zijn, maar 's avonds nadat ik 'm besteld had volgde een email dat hij toch niet op voorraad was. Gelukkig... Telefonisch contact vooraf gehad welke accu ik moest hebben. De gekozen accu zou op voorraad zijn, maar 's avonds nadat ik 'm besteld had volgde een email dat hij toch niet op voorraad was. Gelukkig leverde dat slechts 1 dag vertraging op en was de accu er nog op tijd voor mijn geplande trip. Al met al best tevreden met de afwikkeling.