jo

Correct afgeleverd niets op aan te merken

Henk Lamain

Prima! geen klachten o.i.d.

popsuiker

Super duidelijke website en super snelle de bestelling binnen. erg tevreden en op de naar volgende bestelling eerdags.

Snelle levering !

`Tot op heden nog niet kunnen ontdekken.

blijjenberg

Sterke punt: snelle levering, goed geprijsd en juiste informatie

Daniel DEVOS

Zeer positief.
Ik heb een oude HP printer, en aanvankelijk zou er geen extra geheugen meer te vinden zijn.
Zeer positief.
In deze web shop winkel, heb ik onmiddellijk gevonden waar ik al lang op zoek naar was.
De levering was correct zoals aangegeven op hun website.
Heb levering ontvangen, en mijn printer werkt nu 100%.
Het was het juiste geheugen, gewoonweg perfect.
Een pluim voor deze firma.
Daniel DEVOS

Manon

Ik ben erg tevreden over mijn bestelling. Het was de eerste keer dat ik hier iets bestelde, maar zeker niet de laatste keer. Het enige wat ik misleidend vind is dat de website zegt de volgende dag... Ik ben erg tevreden over mijn bestelling. Het was de eerste keer dat ik hier iets bestelde, maar zeker niet de laatste keer. Het enige wat ik misleidend vind is dat de website zegt de volgende dag in huis tenzij anders vermeld. Ik heb echter niet zo snel een product kunnen vinden dat daadwerkelijk de volgende dag bezorgd kon worden.

van kuijk

Een snelle en goed verpak opgestuurd product
Uitstekend

Willem

Dit is mijn tweede bestelling, wederom beste prijs prestatie!

H.Rozema

Helemaal perfect.Erg.Niks op aan te merken.

Lianne De Jong

Duidelijke site, goede service