Cor de Bruin

Het was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf en ik ben zeer tevreden en wanneer ik weer iets nodig heb zal ik het zeker weer bij dit bedrijf bestellen.

De informatie op de website is erg goed.
De levertijd is heel goed alsmede de communicatie over het verloop van je bestelling

Willem Vandenberg

Niet verder zoeken dit is de webshop die je moet hebben !!!

Goeie informatie om de juiste bestelling te doen en bij onzekerheid over het aan te schaffen product werd ik correct en juist beantwoord !

Snelheid van levering is na twee dagen geleverd terwijl het bij de meeste webshops in een dag is geregeld MAAR één dagje extra geduld en een kniesoor die er op let !

martin

Goede informatievoorziening, nette levering en uitstekende prijsstelling (vanwege actieprijs)

Liever niet

Goede website met duidelijke informatie - Artikel gevonden - Goede prijs - Bestelling geplaatst en prima afgehandeld.

JdM

Niet de snelste in leveren, wel degelijk. Goede prijs/prestatie. Nette afhandeling

rengenhart

Uitstekend

marine service Javea Spain

Zeer betrouwbaar bedrijf ik heb al diversen malen accu's besteld zeer snelle levering geweldige service

Guus Gulickx

Prima prijs/kwaliteit verhouding. 1 dag na bestelling al ontvangen. Super!

johanniggie!!!

Afhandeling was zeer correct en netjes en werd zeer netjes op de hoogte gehouden over het het verloop van de bestelling!

Rene Stam

Euh...happy en goed :-)