Harry Kulk

makkelijke site
jammer dat er zo'n grote fles accuzuur bij zat en geen trechtertje of slangetje on die kleine accu te vullen met het zuur.

J.P. Witteveen- vd Wagt

Goede informatie op website, betalingsgemak oké, levering oké

M. van der Vos

Ik zocht een Odyssey accu en deze was bij Accudienst.nl het voordeligst. De accu werd snel geleverd en de communicatie via de mail was uitstekend en klantvriendelijk.

PeHa

Snel, goede informatie, ook over status bestelling.
Eindelijk een goede wachttijd voor verzoek van review.
Veel aanbieders willen DIRECT een review, terwijl je nog niet eens de kans...
Snel, goede informatie, ook over status bestelling.
Eindelijk een goede wachttijd voor verzoek van review.
Veel aanbieders willen DIRECT een review, terwijl je nog niet eens de kans hebt gehad het product te testen en te ervaren.
Phonestore wacht het even af, zodat consument even de tijd heeft het product te testen en ervaren.

Roel Zwitselaar

De accu kreeg ik de volgende dag in huis direkt in de auto gezet en werkt uitstekend.
De klant wordt in alle opzichten goed op de hoogte gehouden over de betaling het verzenden
en zelfs...
en zelfs nadat de bestelling is binnengekomen waar vind je dat nog!

Ronald Otten

Zeer snelle service voor een goede prijs

Patrick van Marrewijk

Voor mijn motorfiets waren blijkbaar diverse merken/types beschikbaar. Ik moest dus weer even terug om m'n huiswerk te doen: accubak opmeten. M.b.v. de juiste afmetingen kon ik de keus beperken... Voor mijn motorfiets waren blijkbaar diverse merken/types beschikbaar. Ik moest dus weer even terug om m'n huiswerk te doen: accubak opmeten. M.b.v. de juiste afmetingen kon ik de keus beperken tussen een duur merk of een goedkoper merk. In mijn geval voldeed de goedkopere.
Snelle, makkelijke bestelling en levering. Accu hoefde niet opgeladen te worden en kon meteen gebruikt worden, erg handig.

K. Hamminga

De accu besteld. De oude was overleden en dan heb je een probleem met de mover van de caravan. Drie dagen later was hij gearriveerd op de camping en na montage deed hij wat hij moest doen, namelijk... De accu besteld. De oude was overleden en dan heb je een probleem met de mover van de caravan. Drie dagen later was hij gearriveerd op de camping en na montage deed hij wat hij moest doen, namelijk de mover aandrijven. Alles is perefct verlopen, heel tevreden en ik kan iedereen deze firma aanbevelen.

J. te Riele

Goede service en snelle levering

W. Marinissen

Wat een snelle levering! accu was niet voorradig dus meteen alternatief doorgebeld.
Hield het bij de oorspronkelijke bestelling en ben eindelijk van vage startklachten af.
Hoera! Top...
Hoera! Top accu, scherpe prijs.