van der Heijden

Alles netjes en snel verlopen, kleine accu besteld voor huistelefoon.Zeer goede capaciteit

martijn de bruijn

Ik was op zoek naar een zwaardere accu, omdat door mijn geluidsinstallatie de lichten dimden op de muziek. Ik had de maten en wensen doorgegeven aan accudienst.nl en daarop kreeg ik een keurig... Ik was op zoek naar een zwaardere accu, omdat door mijn geluidsinstallatie de lichten dimden op de muziek. Ik had de maten en wensen doorgegeven aan accudienst.nl en daarop kreeg ik een keurig voorstel voor een nieuwe accu. Er waren 3 mogelijke accu voor mij geschikt, maar de goedkoopste werd mij aangeraden. De accu past prima en voldoet aan mijn verwachtingen. En de accu wordt ook nog eens kosteloos bezorgd! Prima service dus en helemaal tevreden.

W. van der Warf

Varta accu besteld via Accudienst.nl .De betroffen Varta Blue Dynamic B18 voor Peugeot 206 1.4 bj 2001 kon nergens voordeliger worden aangeschaft en werd prompt de volgende werkdag keurig... Varta accu besteld via Accudienst.nl .De betroffen Varta Blue Dynamic B18 voor Peugeot 206 1.4 bj 2001 kon nergens voordeliger worden aangeschaft en werd prompt de volgende werkdag keurig afgeleverd. Goede service van Accudienst.nl en nergens voordeliger!!

A.vanLeeuwen

Net als de bestelde accu vol energie en snelle levering!!!

marcel

Mooie snelle levering

ger

Het is de eerste keer dat ik bestel maar zeker niet de laastste keer super bedrijf

Elma

Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend. zal het zeker aanraden bij anderen.

Taffin

Autobatterij besteld voor Alfa Romeo Alfetta : perfect, vlug en gisteren opgestart zonder problemen.

J.bakker

Prima dienst was snel en behulpzaam bij vragen !

Willem van der Plas

Geen punt voor "Accudienst" !!!