Gemma Bouwman

Fijn dat deze accu's nog te krijgen zijn. Snel in huis. Heel prettig.

Leo Derwall

Goede artikelen en snelle levering

Lam

Snel en gemakkelijk

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor je review, leuk om te horen dat je tevreden bent over ons met de snelle levering en onze site.
Ook bedankt voor je tip hoe we onze site nog beter kunnen maken, we gaan ermee aan de slag! :-)

Chantal

Slechte ervaring met dit bedrijf. Een hoesje besteld waarna snel geleverd werd. Ik vond het niet mooi dus dezelfde dag nog netjes verpakt en retour gestuurd. Uiteindelijk maar de helft van het geld... Slechte ervaring met dit bedrijf. Een hoesje besteld waarna snel geleverd werd. Ik vond het niet mooi dus dezelfde dag nog netjes verpakt en retour gestuurd. Uiteindelijk maar de helft van het geld retour gekregen, omdat er een zogenaamde beschadiging zou zijn. Dit is praktisch onmogelijk aangezien het netjes in de bescherming retour gestuurd is. Waardeloze reactie en niet oplossings gericht. Voor mij dus geen nieuwe bestellingen via deze website.

Reactie Interngeheugen.com:

Beste Chantal, bedankt voor het schrijven van je review.
We vinden het heel spijtig dat je niet tevreden bent over onze service, erg teleurstellend.
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat...
Beste Chantal, bedankt voor het schrijven van je review.
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een product niet bevalt. Terugsturen is dan geen enkel probleem. We zijn hier heel soepel in, zoals je ook bij andere reviews kunt lezen. We verwachten echter wel dat het product nog in nieuwstaat is. Jammer genoeg zat er een grote diepe kras op de cover toen we hem terug hebben ontvangen. Hiervan hebben we je ook direct een foto gestuurd.
Door de kras is het onmogelijk om de cover nog te verkopen. Daarom hebben we je uit coulance een credit aangeboden van 50%. We hebben ook aangeboden de cover alsnog kosteloos naar je te retourneren zodat je de beschadigde cover kan blijven gebruiken.
De situatie is zeer spijtig maar als een product beschadigd is dan kunnen we het niet zo terugnemen.

johan

Supper snelle levering binnen 24 uur aan huis en dat in de vakantie tijd

Ivan

Een scherm gekocht voor mijn smartphone

hvdm

Ik ben uitstekend te spreken over mijn ervaring met dit bedrijf.

T.D.Tjalkens

Donderdag de accu besteld, vrijdag zou deze tussen twaalf en vijf uur afgeleverd worden.
Ik belde het verzend bedrijf om nog even het juiste adres op te geven en daar bleek iets mis te zijn gegaan. een uurtje later werd de accu persoonlijk door iemand van kantoor afgeleverd.
Zaterdag kon ik met mijn vriendenclub weer een rit maken.
Bestelling en afhandeling grote klasse, en de prijs 2/3e in vergelijking met een motorzaak.

M.J.Abbring

Hierbij mijn 1e ervaring met Accudienst.nl en zeker niet de laatste. Ik hoef helemaal geen lang verhaal schrijven, om uit te leggen dat dit een eerlijk bedrijf is!