A. Raadsveld

Duidelijk pad naar artikelen gesorteerd op merk, kleur en prijs. na bestelling duidelijke orderbevestiging en een zeer snelle levering. order status wordt gemeld en is daarnaast duidelijk te volgen.

Sanders

Gevraagd welk type geheugen voor de laptop noodzakelijk was. Direct respons met een link naar de bestelling zodat niet gezocht hoeft te worden naar het product. Kosten werden ook gelijk aangegeven.... Gevraagd welk type geheugen voor de laptop noodzakelijk was. Direct respons met een link naar de bestelling zodat niet gezocht hoeft te worden naar het product. Kosten werden ook gelijk aangegeven. Snel gelevert en het geheugen werkt goed.

Snelheid

Mogelijkheid bieden de te vervangen geheugens te kunnen inruilen.

de Klerk

Telefoonhoesje besteld. Kwam redelijk snel. Bleek beschadigd. Moest foto sturen van beschadiging. Een week later kreeg ik een nieuw hoesje, de oude mocht ik hoeden.
Prima afgehandeld.

Mignon

Prima kan niet beter ze doen wat ze zeggen

wim bladder

Nog nooit in mijn geheugen is geheugen voor mijn laptop zo goed en snel geleverd. Dit blijft mij verheugen.

Berry

Het was mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Besteld via internet, netjes op de hoogte gehouden over de bestelling. Accu netjes op tijd bezorgt.

Rob Jansen

Varta Blue Dynamic E24 accu 12V 70Ah(20h) 261x175x220x220 (extra pit met koude start) besteld voor een Citroën DS en supersnelle levering, meteen de volgende dag. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

H.Fredrik

Mijn ervaring met uw bedrijf was het beste wat ik sinds lange tijd heb meegemaakt.Alle infomatie die nodig had was voorhanden. Waren alle bedrijven maar zo duidelijk en toegankelijk.

Bart Nobbe

Het bedrijf werkt professioneel en bij vragen zijn ze deskundig en nemen de tijd voor het gesprek.

Noorlander

De powerbank voldoet geheel aan mn verwachtingen