Yvonne G.

Snelle afhandeling en goede levering, alleen jammer dat het plastic voor de smartphone in te klemmen snel kapot gaat.

Reactie Interngeheugen.com:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs!
Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs!
Goed om te horen dat u tevreden bent over de snelheid van leveren en de afhandeling van uw bestelling, maar uiteraard willen we ook dat u 100% tevreden bent over het geleverde product.
Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om tot een snelle oplossing te komen.

Harry

Voor mijn vier jaar oude PC waren aanvankelijk geen geheugenuitbreidingen meer leverbaar.
Een medewerker van MAPP heeft een overeenkomstig type gevonden, de twee exemplaren werden al na enkele dagen geleverd.
Werkte prima. Overigens heb ik al twee keer tot volle tevredenheid bij MAPP geheugenuitbreidingen gekocht.

Harry

De beoordeling spreekt voor zich.

ELVIS

Ik had een accu nodig voor mijn Cadillac uit 1959 en bij accu dienst besteld en ja hoor echt perfect geholpen ook aan de telefoon zeer vriendelijk en over de mail goed geinformeerd
echt...
echt top kan geen ander aan bevelen mvg
ELVIS

A.Jacobs

Bestellen ging goed, snelle levering. Helaas was de info over de levering teveel. Voor mij was een mail met de afleverdatum genoeg geweest. Maar verder prima

Hendrik-Jan

Prima ger

T.G.Toth

Niets op aan te merken, doorgaan zo!
Succes!

mehmet esmer

Heel goede service,
snel op tijd ingeleverd.en betrouwbaar

Gerrit Kranenberg

Ik heb al meerdere keren besteld en het ging steeds prima

Vooral het vertrouwen in de bepaling van de mogelijkheden via de website dat ik inmiddels heb zal me altijd laten kiezen voor jullie

Maritha Zoutendijk

Prima levering en een uitstekend en mooi produkt